قم/

آمادگی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی

هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی برای برگزاری مناسب این انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری انتخابات آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قم با اشاره به آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز و افزایش اعضای شورای اسلامی شهر قم از نه نفر به بیست و یک نفر / گفت : برای برگزاری هرچه باشکوهتر و سالمتر این انتخابات /همزمان با هیات اجرایی هیات های نظارت در بخشها و شهرستانها / صلاحیت نامزدها در هیاتهای نظارت را بررسی خواهند کرد .

 امیرآبادی با اشاره به معرفی اعضای هیات عالی نظارت استان /شهرستان و بخشها از انتخاب اعضای هیات اجرایی استان خبر داد و افزود : پس از معرفی معتمدین از سوی فرماندار و بخشداران صلاحیت آنها توسط شورای مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اسلامی شهر و روستا تائید و جلسه معتمدین تشکیل شد و پس از رای گیری اعضاب هشت نفره هیات اجرایی استان مشخص شدباد .

وی در ادامه با اشاره به مصوبه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره تعداد ناظرین هر صندوق گفت : بر اساس این ابلاغیه برای صندوق های روستایی یک ناظر و در صندوق های شهری که در انتخابات سابق شلوغتر بوده بیش از یک ناظر حاضر خواهد داشت ./ب

برچسب ها: قم ، آمادگی ، هیات ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.