برای 3 سال آینده؛

اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران تعیین شدند

پس از تایید نتایج چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون سردفتران توسط هیات نظارت بر انتخابات، اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره جدید کانون برای سه سال آینده اعلام شد.

 به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران ، ابلاغ اعضای چهارمین دوره هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکب از هفت عضو اصلی (پنج سردفتر و دو دفتریار اول) و سه عضو علی البدل (دو سردفتر و یک دفتریار)، از سوی احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد.
 
اسامی سردفتران عضو اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در دوره چهارم، به ترتیب حائزین اکثریت آراء در انتخابات به شرح زیر است:
 
اعضای اصلی: احمدعلی سیروس، محمدرضا دشتی اردکانی، محمد عظیمیان، مسلم آقاصفری و محمد گودرزی  
اعضای علی‌البدل: احمدعلی قاسمی و صابر ناظمی پور  
همچنین سعید منشی و کیوان دارایی به عنوان اعضای اصلی دفتریار و سیدمصطفی حسینی به عنوان عضو علی‌البدل دفتریار ابلاغ دریافت کردند. 

بر اساس این گزارش، طبق قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران، لیست اسامی 15 نفر سردفتر و 15 نفر دفتریار حائز اکثریت آرا، با صورت جلسه پایان انتخابات، به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال می‌شود.
 
معاون رییس قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بین منتخبین، اعضاء اصلی و علی‌البدل کانون را برای یک دوره سه ساله تعیین و ابلاغ اعضای جدید هیات مدیره را صادر کرده است. 

براساس قانون، انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران، هر سه سال یک بار برگزار می‌شود. ماده 58 این قانون مقرر می‌دارد « قوه قضاییه در تهران و سایر مراکز استان با توجه به تعداد دفاتر اسناد رسمی و سایر مقتضیات محلی، کانون سردفتران و دفتریاران را تحت نظارت خود تشکیل خواهد داد. کانون دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است و از نظر نظامات، تابع قوه قضاییه خواهد بود.» 


انتهای پیام  

برچسب ها: حقوقی ، هیات ، کانون ، سردفتران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار