احمدی شهرکی:

رأی‌گیری در این دورهٔ انتخابات فقط به‌صورت دستی انجام می‌شود/ تقسیم‌بندی صندوق‌های رأی به 4 گروه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بيان اينکه در این دوره از انتخابات، رأی‌گیری به صورت کاملاً دستی انجام می‌شود و رایانه‌ای نیست، گفت: به علت ویژگی تهران و برای راحتی رأی‌دهندگان، صندوق‌ها را به چهار گروه ویژه، درجه یک، درجه ۲ و درجه سه تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سعید احمدی شهرکی" رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران، در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: مهلت ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا اول اردیبهشت است و بر اساس قانون پس از ثبت نام، برای اخذ استعلام به مراجع چهارگانه اعلام می‌شود.
 
وی ادامه داد: سپس هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها پرونده‌های داوطلبان را بررسی و پس از تایید در هیئت اجرایی پرونده به هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.
 
احمدی شهرکی با بیان اینکه پس از اعلام هیئت نظارت مجلس، نظر قطعی هیئت اجرایی و نظارت تا ۱۰ خرداد اعلام می‌شود، افزود: پس از آن اسامی نامزدهای نهایی در جراید کثیرالانتشار منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند از ۱۶ خرداد به مدت یک هفته تبلیغات کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات تهران درباره صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: تعداد صندوق‌ها و عوامل اجرایی شعب اخذ رأی بر عهده هیئت اجرایی است. ستاد انتخابات کار کارشناسی انجام می‌دهد و بر اساس سوابق و تجربیات گذشته فعالیت‌های خود را انجام خواهد داد.
 
وی ادامه داد: به علت ویژگی تهران و برای راحتی رأی‌دهندگان، صندوق‌ها را به چهار گروه ویژه، درجه یک، درجه ۲ و درجه سه تقسیم‌بندی کرده‌ایم و بر اساس تراکم محیطی و برخی دیگر از مسائل این صندوق‌ها در نظر گرفته می‌شود.
 
احمدی شهرکی گفت: صندوقی که تراکم جمعیت در آن زیاد است هفت عامل و صندوقی که تراکم نمایندگان در آن کم است پنج الی شش عامل اجرایی قرار داده می‌شود.
 
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران تاکید کرد: همچنین چینش صندوق‌ها بر اساس دستورالعمل وزارت کشور و هیئت اجرایی انجام می‌شود و این قول را می‌دهیم که همه رأی‌دهندگان در تهران در روز اخذ رأی می‌توانند به راحتی رأی بدهند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات نیز رأی‌گیری به صورت دستی انجام می‌شود و رایانه‌ای نیست.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: شهرکی ، رئیس ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار