معاون ارتباطات دفتر رئيس‌جمهور:

مشايي در همايش استاديوم آزادي اعلام كانديداتوري نمي‌كند

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور، اخبار منتشر شده مبني بر اعلام کانديداتوري مشايي را در مراسم تقدير از دست‌اندرکاران سفرهاي نوروزي، بي‌اساس و فاقد اعتبار دانست و شائبه انتخاباتي بودن اين برنامه را قويا تکذيب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمد شيخان در واکنش به خبر منتشر شده در برخي رسانه‌ها مبني بر اينکه در مراسم تقدير از دست‌اندرکاران سفرهاي نوروزي قرار است مشايي کانديداتوري خود را اعلام کرده و از شعار "زنده باد بهار" رونمايي شود، اظهار داشت: اينگونه خبرسازي‌ها هيچگونه پايه و اساسي ندارد و بايد آن را در ادامه حاشيه‌سازي‌هاي کاذب عليه دولت دانست.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور ادامه داد: متاسفانه عده‌اي با خبرسازي‌هاي کاذب به دنبال ايجاد حاشيه و انحراف در افکار عمومي از مسائل اصلي کشور هستند.

شيخان با اشاره به اينکه اين مراسم هر ساله برگزار مي‌شود، از انتشار اينگونه اخبار توسط برخي رسانه‌ها انتقاد و به اين دسته از رسانه‌ها توصيه کرد که از انتشار اخبار خلاف واقع خودداري کرده و اخلاق رسانه‌اي را رعايت کنند، چرا که در غير اين صورت جايگاهي در افکار عمومي نخواهند داشت.

وي در مورد علت برگزاري اين مراسم در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي نيز گفت: امسال شاهد افزايش ميزان سفرهاي نوروزي نسبت به سال گذشته بوديم و نظر به اينكه تعداد زيادي از دستگاه‌هاي مسئول در ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نوروزي، مشارکت داشتند، قرار شده است، مراسم امسال باشکوه‌تر و گسترده‌تر برگزار شود.

وي با اشاره به تاكيد مكرر رئيس‌جمهور مبني بر اينكه دولت تا صبح دوازدهم مرداد (آخرين روز فعاليت کاري دولت دهم) از تلاش و خدمت‌رساني به مردم غافل نخواهد شد، اظهار داشت: دولت بدون اعتنا به اينگونه حاشيه‌آفريني‌ها به امر خدمت‌رساني و حرکت در مسير پيشرفت هر چه بيشتر کشور، مانند گذشته اهتمام جدي دارد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار