جورابلو:

فردا برای حضور در انتخابات شورای شهر راهی فرمانداری می‌شوم/حامی متکی هستیم

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده گفت:‌ فردا برای حضور در انتخابات شورای شهر راهی فرمانداری تهران خواهم شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "مسعود جورابلو" دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به جامعه در نشست خبری اولین همایش سراسری جبهه پیشگامان خدمت به خانواده با بیان اینکه این جبهه از زمان انتخابات سال 84 فعال بوده است، گفت: پیش از شروع سال نو با صدور بیانیه‌ای حضور خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر را اعلام کردیم و امیدواریم بتوانیم در این انتخابات به صورت پرشور حضور داشته باشیم.  
 
وی افزود: اولین کنگره جبهه پیشگامان خدمت به خانواده روز جمعه (30فروردین)‌ با سخنرانی منوچهر متکی در مجتمع سیدالشهداء برگزار می‌شود.
 
دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده اظهار داشت: ما در صدد هستیم با تکیه بر مبانی معرفتی در راستای حل مشکلات مردم و معضلات آنها گام برداریم.  
 
جورابلو تصریح کرد: از حیث تشکیلاتی مجموعه خود را متعلق به اصولگرایان می‌دانیم، لذا با تمام ظرفیت در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل خواهیم شد.  
 
وی با بیان اینکه فردا در راستای حضور در انتخابات در فرمانداری تهران حاضر خواهم شد، گفت: امیدواریم با تحقق مطالبات مردم در چارچوب برنامه مشخص در انتخابات پیش رو وارد عمل شویم.  
 
دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده با بیان اینکه این جبهه از حضور "منوچهر متکی" در انتخابات آینده حمایت می‌کند، اظهار داشت: امیدواریم تمامی گزینه‌هایی که در قالب یک ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت می‌کنند نگاه زودهنگام به این مقوله را از بین برده و بر حضور یک فرد خاص در عرصه انتخابات تاکید نکنند.  
 
جورابلو با اشاره به اینکه جبهه پیشگامان خدمت به خانواده حیات سیاسی 10 ساله دارد، گفت: در سال 84 این جبهه از حضور آقای قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد، لذا این جبهه همواره در عرصه‌های سیاسی حضور داشته و فعال بوده است.  
 
وی افزود: گفتمان اصلی این جبهه خانواده است و ما بر این اعتقادیم که در شرایط فعلی خانواده وضعیت حساسیتی دارد که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.  
 
دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده تصریح کرد: بار انجام فعالیت‌های مربوط به منوچهر متکی در اختیار جبهه پیشگامان خدمت است و ما امیدواریم یک فضای مطلوب پیدا کنیم تا ستاد انتخاباتی وی را تشکیل دهیم.

انتهای پیام/  

برچسب ها: جورابلو ، دبیر ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار