شهریاری: بازیکنان نیازمند کسب تجربه بیشتر هستند

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در خصوص برگزاری رقابتهای غرب آسیا به میزبانی منطقه آزاد قشم و اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پریا شهریاری در خصوص برگزاری رقابتهای غرب آسیا که به میزبانی منطقه آزاد قشم برگزار می شود، گفت: پس از بازدید از امکانات ورزشگاه ساحلی منطقه آزاد قشم و اعلام برخی مشکلات و نواقص، قرار است تا سی و یکم فروردین ماه به قشم سفری داشته باشیم و با مسئولین منطقه آزاد قشم نشست نهایی را برگزار کنیم. فرصت کمی تا رقابتهای غرب آسیا باقی مانده و باید هر چه زودتر این ورزشگاه آماده شود تا مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: این مسابقات از 11 تا 15 اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم و با حضور تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران، عمان، لبنان ، فلسطین ، بحرین ، قطر و  عراق در مسابقات  برگزار خواهد شد  و قرار است 4 داور بین المللی ایرانی نیز در این دوره از بازیها قضاوت کنند.

وی در باره برگزاری اردوهای تدارکاتی و تورنمنت های بین المللی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی خود را برای رقابتهای جام جهانی تاهیتی آماده می کند. بر همین اساس قصد داریم تا با برگزاری اردوهای مستمر و دیدارهای تدارکاتی و بین المللی، بازیکنان را برای بازیهای جام جهانی آماده کنیم. ملی پوشان نیاز دارند تا با شرکت در تورنمنتهای مختلف تجربه کسب کنند.کمیته فوتبال ساحلی با حمایت مسئولین فدراسیون قصد دارد تا شرایط را برای تیم ملی فوتبال ساحلی به منظور حضوری پر قدرت در جام جهانی، فراهم کند./زر
برچسب ها: فوتبال ، ساحلی ، شهریاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار