احمدی‌نژاد:

زنده‌باد ایران و عدالت/امسال سال حماسه‌های پی در پی برای ملت ایران

رئیس جمهور گفت: همبستگی ملت، درخشش ایران و سال حماسه‌های پی‌درپی برای ایران از دستاوردهای امسال بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "محمود احمدی‌نژاد" در مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور که امروز بعد از ظهر در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی برگزار شد، با بیان اینکه از ته دل خوشحالم که این فرصت بوجود آمد تا طی هشت سال خدمات شما در این ستاد در این اجتماع حضور داشته باشم، اظهار داشت: از شما خادمین ملت عزیز ایران و از زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: یک ملت برای رسیدن به قله‌ها نیازمند عزم، همبستگی، ایمان، عشق و محبت است.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ملت ایران در طول تاریخ پرچم‌دار این ارزش‌ها بوده است، تاکید کرد: امروز در دوره خیزش ملت ایران و در دوره بازیابی روح جمع‌یابی خداخواه، آزاداندیش قرار دارد.  
 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: برای تقویت همبستگی نشر مهر و محبت، آگاهی و حرکت در جهت پیشرفت و صلح ملت ایران گام‌های جدیدی را برداشته است.  
 
وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های برجسته زنده‌بودن امید به آینده عزم راسخ است، ادامه داد: همبستگی ملت ایران به ویژه در سفرهای نوروزی به طور کامل بود.
 
رئیس جمهور درباره سفرهای نوروزی که در سال جاری انجام شد گفت: این سفرها دارای ویژگی‌های متعدد از جمله آشنایی ملت ایران با میراث کهن و عزم در سفرها بود.
 
وی افزود: ستاد سفرهای کشور در هشت سال خدمت خود به ملت ایران فرصت فراوانی را برای مردم فراهم کرد، بویژه در نوروز امسال یک حماسه خلق شد.
 
احمدی‌نژاد با بیان اینکه امسال ملت ایران تحت بسیاری از فشارهای اقتصادی و شیاطین و بدخواهان قرار گرفته بود، اظهار داشت: فشار جنگ روانی ناجوانمردانه برای شکست نشاط و عزم ملت بی‌نتیجه بود، لذا آنان انتظار داشتند با توجه به بمباران تبلیغات روانی و فشارهایی گوناگون گَرد عبوسی بر چهره ایران پاشیده شود.  
 
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به فضل خدا با هوشمندی ملت سالی پرنشاط و سرتاسر امید آغاز شد، سالی بشارت‌دهنده و نیکو و سرتاسر افتخار، پیشرفت و عزت برای ملت ایران بود.  
 
وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ حامل فرهنگ انسانی بوده است که از جلوه‌های فرهنگ انسانی نیز می‌توان به زندگی زیبا و با کرامت اشاره کرد.
 
احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران ثابت کرده است که زیباترین زندگی یعنی زندگی برای دیگران را داشته لذا عبور از آسایش خود برای رفاه و آسایش دیگران اوج زندگی یک انسان است.  
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه امسال نیز صدهزار نفر از مردم در مسافرت‌های نوروزی حضور داشته‌اند افزود: ملت ایران نوروزی آسمانی و پاک و با آرامش و امنیت را آغاز کند.  
 
وی با اشاره به سفر 140 میلیون ایرانی در نوروز سال جاری تاکید کرد: تامین تدارکات لازم از جمله مواد غذایی، سوخت، بهداشت و درمان و امنیت کار بسیار بزرگ و ماندگاری که توسط فداکاران ملت ایران رقم خورد.  
 
احمدی‌نژاد تصریح کرد: به عنوان کوچکترین خادم ملت ایران که تلاش کرده است همواره در خدمت این ملت باشم به نمایندگی از ملت ایران از این عشق و فداکاری قدردانی می‌کنم.  
 
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه از تمام نهادهای خدمتگزار از جمله هلال احمر، راهداری و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم اظهار داشت: نهادهای خدمتگزار در طول این مدت به طور واقعی خدمتگزاری کرده‌اند تا نوروزی زیبا و به یادماندنی رقم بخورد.  
 
وی در مورد دستاوردهای جدید امسال گفت: همبستگی ملت، درخشش ایران و سال حماسه‌های پی‌درپی برای ایران از دستاوردهای امسال بود.
 
احمدی‌نژاد سخنان پایانی خود را با زنده‌باد ایران، زنده باد عدالت، زنده‌باد عشق و آبادی و برافراشته باد پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به اتمام رساند. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: احمدی ، سفر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار