نگرانی سرخ ها از خداحافظی ناگهانی جادوگر / سید جلال، علامت سوال جدید یحیی!

چند روزی است که بحث مصدومیت سید جلال حسینی به سوژه اصل رسانه ها و به دل نگرانی اول هواداران سرخ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: از زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی، تیم پرسپولیس در بازی های حساس، تکنیک های خوبی را به کار می برد اما نامشخص بودن وضعیت مهره های کلیدی این تیم برای بازی های آینده تا حدودی این تیم را نگران کرده به طوری که در بازی های بزرگی مثل جدال با استقلال و داماش، خبر مصدومیت مهره های کلیدی و اما و اگر برای حضور این بازیکنان شنیده می شد و ظاهرا این سیستم مورد علاقه یحیی گل محمدی برای بهم زدن تمرکز حریفان پرسپولیس است.

حالا در آستانه حساس ترین جدال فصل 91-92 سرخ ها مقابل سپاهان آن هم در فینال جام حذفی خبر از مصدومیت ناگهانی سید جلال حسینی، مدافع توانمند و سابق سپاهان داده می شود. خبری که با مصاحبه سید جلال مشکوک تر هم شد. چراکه معمولا بازیکنان مصدوم حرفی از نرسیدن به بازیهای حساس را نمی زنند، حتی اگر این موضوع مسجل باشد، به نظر می آید از نظر یحیی، حسینی مناسب ترین گزینه برای گمراه کردن حریف اصفهانی به شمار می رود و باید دید تفکراتش در زمین جواب می دهد یا اینکه تیم سپاهان جام را با خود به اصفهان می برد.

**اتمام حجت رویانیان با گل محمدی

شرایط پرسپولیسی ها این روزها به شدت حساس است و این را رویانیان که در پست های قبل شرایط اینچنینی را زیاد تجربه کرده، بیشتر از هر کسی می داند.

بر اساس این گزارش، در تمرینات گذشته پرسپولیسی ها در درفشی فر، حضور مدیر عامل سرخ ها به علامت سوال بزرگی برای بازیکنان این تیم و خبرنگاران تبدیل شده مخصوصا اینکه حضور رویانیان همزمان با پایان تمرینات پرسپولیس و خروج بازیکنان از درفشی فر شد.

به نظر می رسد رویانیان در این جلسه از اهمیت بالای بازی فینال جام حذفی برای سرمربی تیمش گفته و به او گوشزد کرده که تنها قهرمانی پرسپولیس می تواند او و بازیکنان تیمش را از گزند انتقادها در امان نگه دارد. رویانیان با اشاره به طی کردن مسیر سخت پرسپولیس برای رسیدن به فینال، قهرمانی احتمال را دستاورد بزرگی برای یحیی خواند و به سرمربی تیمش این وعده را داد که با بالا بردن جام قهرمانی به بالای سر، برای فصل آتی هرآنچه خواست کادر فنی باشد را عملی خواهد کرد.

رویانیان به گل محمدی این وعده را داد که از همین حالا می تواند نیمکت سرخ در لیگ آینده را برای خودش بداند و سرمربی سرخ ها هم برای کسب جام، قول مساعدی به مدیرعامل تیمش داد.

**انتقاد بازیکنان از حریفان تدارکاتی

کادر فنی پرسپولیس از همین حالا برنامه های خود را برای فتح جام حذفی تدوین کرده است و حال آنها می دانند که تا قبل از مصاف با قهرمان فصل قبل لیگ برتر چه خواسته هایی از تمریناتشان دارند.

این گزارش حاکی است، پس از جلسات و رایزنی های مسئولان پرسپولیس با چند تیم لیگ برتری، مقرر شد که 2 تیم سایپا و پیکان پس از جدال لیگ برتر سرخ‌ها مقابل ملوان‌، حریف این تیم شوند البته پیش از این قرار بود فولاد خوزستان یکی از حریفان پرسپولیس باشد که بنابر دلایلی تیم پیکان جایگزین حریف اهواز شد.
البته این تصمیم کادر فنی اصلا به مزاق‌ بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده است و آنها در تمرینات گشته بارها نارضایتی خود را به بازی با این حریفان اعلام کردند.

آنها بر این باورند که حریف تدارکاتی‌ باید از هر نظر مناسب یک بازی رسمی باشد و تیم‌ های پیکان و سایپا‌ هیچ شباهتی به سپاهان ندارند.

هر چند کادر فنی پرسپولیس معتقد است برگزاری این 2 مسابقه صرفا جهت آمادگی و در شرایط مسابقه بودن بازیکنان است و آنها نمی‌خواهند با این 2 بازی راه‌های شکست دادن سپاهان را تمرین کنند.

** نگراني هواداران از رفتن بي سر و صداي جادوگر

اينكه علي كريمي، طي چند سال گذشته و به خصوص پس از خداحافظي كريم باقري که محبوب ترين بازيكن سرخ بوده، موضوعي است غير قابل كتمان.

در اين گزارش آمده است، طي روزهاي اخير صحبت از خداحافظي كريمي پس از فينال جام حذفي دهان به دهان چرخيده و موجبات نگراني هواداران سرخ را مهيا كرده است، ظاهراً خبرسازان معتقدند كه كريمي قصد دارد بدون سر و صدا و براي عدم ايجاد حاشيه در تيم آن هم در آستانه جدال حساس مقابل سپاهان، پس از پايان بازي فينال از مستطيل سبز خداحافظي كند.

خيلي ها هم با پيش كشيدن بحث دوستي كريمي با كاپيتان كيا، اين خداحافظي را بي ارتباط با رفتن هميشگي مهدوي كيا از دنياي فوتبال ندانستند و در اين بين سكوت كريمي بر جدي بودن اين شايعه افزوده است.

طي تمرينات گذشته هواداران با تجمع مقابل درب محل تمرين پرسپوليس، از بازیکن شماره هشت تيمشان راجع به اين موضوع سؤال و جواب كرده اند كه البته كريمي مثل هميشه سربسته و با سياستي خاص پاسخگوي آن ها بود.
در همين راستا از باشگاه خبر مي رسد كه رويانيان نمي خواهد بگذارد كريمي براي فصل آتي پرسپوليس را تنها بگذارد و بايد ديد اين اتفاق عمل مي شود يا خير‍؟

** اتحاد بي سابقه پيشكسوتان پرسپوليس

رسيدن پرسپوليس به فينال جام حذفي و قرار گرفتن اين تيم در فاصله يك قدمي تا كسب سهميه آسيايي مرهمي بود بر زخم هواداران سرخ كه با نتايج ضعيف اين تيم در ليگ برتر به وجود آمده بود.

بر اساس این گزارش، اين روزها آرامش خاصي بر اردوي پرسپوليس حاكم است و همين موضوع سبب شده يحيي و شاگردانش بتوانند با خيالي آسوده تمرينات آماده سازي خودشان را پيگيري كنند.

يكي از عوامل آرامش پرسپوليسي ها در روزهاي اخير، كم شدن انتقاد پيشكسوتان پرشمار اين تيم از شرايط سرخ ها در ليگ بود و جالب تر اينكه حالا در مصاحبه اكثر قديمي ترهاي پرسپوليسي نوعي اتحاد به چشم مي خورد و تمام آن ها بر اين باورند كه پرسپوليس فاتح بي برو و برگرد جام حذفي خواهد بود.

آنطور كه يكي از عوامل باشگاه پرسپوليس مي گويد: باشگاه براي روز بازي با سپاهان برنامه هاي خاصي را مد نظر دارد و مي خواهد اكثر پيشكسوتان باشگاه را براي تماشاي اين بازي از نزديك، به استاديوم آزادي دعوت كند تا انگيزه بازيكنان براي كسب جام قهرماني بيشتر شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار