کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای زلزله‌زدگان دشتی ارسال شد

معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي از ارسال كمك هاي اين دانشگاه براي زلزله زدگان دشتي خبر داد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي،  دكتر صمد مومن بالله معاون فرهنگي دانشگاه  آزاد اسلامي  گفت: از طرف ریاست عاليه دانشگاه آزاد اسلامي ماموریت پیدا کرده‌ایم که از نزدیک مشکلات زلزله‌زدگان را بررسی کرده و کمک‌هایی هم داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که همکاران ما در منطقه 16 دانشگاه آزاد با مدیریت دکتر مسعودي اصل انجام داده‌اند، قابل تقدیر است.

وی ضمن تقدیر از واحدهای دانشگاه‌های اسلامی منطقه 16 افزود: مردم از ما هستند و ما هم از مردم و هر چقدر که امکان داشته باشد برای این مردم که ولی نعمتان ما هستند، خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

مومن بالله ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان یادآور شد: کسانی که زیر آوارها جان باختند، جزیی از خانواده‌های ما هستند و نه تنها مردم این منطقه که عزیزان خود را از دست داده‌اند، عزادارند، بلکه همه ما خود را در غم و شادی این مردم پاک سهیم می‌دانیم.

وی ادامه داد: امروز همه ملت ایران از این حادثه اندوهگین هستند و همه باید به نوعی به این عزیزان کمک کنیم به‌طوری که مردم از نقاط مختلف کشور به اینجا آمده‌اند و تلاش‌هایی نیز صورت گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش فرهنگی باید تلاش‌هایی صورت گیرد و ما گزارش‌هایی را از این سفر و نیازمندی‌های مردمی که از نزدیک با آنها گفت‌وگو داشتیم را به رييس دانشگاه آزاد اسلامي ارائه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: ما همه عضو یک خانواده هستیم و در کنار هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات زلزله زدگان رفع شود.

مومن بالله یادآور شد: خانواده 11 تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي در شهر شنبه دچار حادثه شده‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا نیازمندی‌های این خانواده‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: البته تلاش و کمک‌های ما مختص خانواده‌های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي نیست و به سایر اقشار هم کمک‌رسانی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقلامی از طرف ریاست دانشگاه آزاد اسلامي برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده که بین آنها در حال توزیع است./ح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار