معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با بهره برداری از 8 مجتمع تولید فولاد در دست ساخت کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه، 6 میلیون و 400 هزار تن به ظرفیت تولید فولاد کشور اضافه خواهد شد.

 امیر امینی، در بازدید از کارخانه فولاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره برداری از 8 مجتمع تولید فولاد در دست ساخت کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه، 6 میلیون و 400 هزار تن به ظرفیت تولید فولاد کشور اضافه خواهد شد.
وی، بر جبران تاخیر 6 ماهه در بهره برداری از واحد احیاء کارخانه فولاد 1 میلیون تنی استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد و افزود: مشکلات اعتباری و نبود تجهیزات از جمله دلایل تاخیر در افتتاح فولاد 1 میلیون تنی استان چهارمحال و بختیاری است.
امینی اظهار داشت: با تلاش مضاعف کارشناسان کشورمان، بخش احیاء این طرح ملی تا پایان امسال به بهره برداری برسد و فولاد این کارخانه هم تا پایان سال 1394 راهی بازارهای داخلی و بین المللی شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سهم اعتباری واحد احیاء و تکمیل زیرساختهای فنی کارخانه فولاد استان چهارمحال و بختیاری را 170 هزار میلیون ریال دانست و افزود: برای تسریع در راه اندازی این کارخانه، اعتبار مورد نظر در موقع مقرر از سرفصل های اعتبار تامین و پرداخت خواهد شد. /س
برچسب ها: تولید ، فولاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.