چهارمين دور سفرهاي استاني هيئت دولت به استان خوزستان/16

احمدی‌نژاد: پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم /بايد حکومت علوي و نبوي برپا شود

رئيس جمهور گفت: بايد حکومت علوي و نبوي در ايران برپا شود که بايد در راستاي محقق ساختن اين مهم تلاش کنيم.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، به استان خوزستان محمود احمدي نژاد در دومين روز از چهارمين دوره سفرهاي استاني هيئت دولت به اين استان در جمع مردم هفت گل با بيان اينکه ملت ايران در طول تاريخ خود از مردم هفتگل چيزي جز خوبي و کرامت و شجاعت در ذهن ندارد اظهار داشت: سلام و درود بر پدران و مادران و فرزندان و کشاورزان و نياکان شما.

وي با بيان اينکه امروز همه ملت ايران در سرتاسر کشور بايد دست به دست يکديگر ايران را بسازيم ادامه داد: ايران را بايد آنطور که شايسته ملت ايران است بسازيم، خداي متعال نعمت هاي زيادي به ايران عطا کرده است، نعمت عشق و علاقه به خاندان پيامبر، نعمت سرزمين وسيع با منابع نامحدود و استعدادهاي شگرف و بلند که اين نعمت هاي بي بديل الهي به ملت ايران است.

رئيس‌جمهور ايران را در منظر خود کشور بي نظير دانست و تأکيد کرد: بايد حکومت علوي و نبوي در ايران برپا شود که بايد در راستاي محقق ساختن اين مهم تلاش کنيم.

احمدي نژاد تصريح کرد: انديشه علوي و نبوي يعني عدالت، يعني اينکه همه مردم مهم هستند،‌ يعني اينکه همه جا بايد آباد و پيشرفت کند.
رئيس دولت با بيان اينکه در حکومت علوي ثروت دست همه مردم است گفت:‌اينکه عده اي براي خود حق بيشتر و خود را بالاتر از کسي ندانند.

احمدي نژاد افزود: بعضي ها تصور مي کنند چون انقلاب شد همه چيز درست شده است لذا اين غلط است. ما در ابتداي راه هستيم و بايد درست کنيم و بسازيم.

وي خاطر نشان کرد: اينکه در کشور امام جمعه رئيس جمهور مذهبي داشته باشيم و در تلويزيون قرآن پخش کنيم کافي نيست.

رئيس جمهور با بيان اينکه در جامعه علوي تبعيض و فاصله نبايد باشد گفت: اگر ثروتي در کشور وجود دارد متعلق به همه است.

احمدي نژاد با بيان اينکه برخي از من مي پرسند با اين حرف ‌ها توقع مردم را بالا مي بري اظهار داشت: ما رئيس جمهور شديم تا مقابل تبعيض سکوت نکنيم و همچنين مقابل فساد و نامردي ها بگيريم.

 
وي ادامه داد: ما آماده ايم در دولت تا ثروت را عادلانه تقسيم کنيم،‌ لذا در اين بين عده اي فکر مي کنند از آسمان افتاده اند که هر چه مي خواهند بايد بگيرند و در جيبشان بگذارند و عده اي نيز تهديد مي کنند و پیغام دادند که اگر رویت را زیاد کنی پدرت را درمی‌آوریم اما در همين جا مي گوييم که بايد در خدمت راه امام باشيم و خدمتگزاري کنيم.

رئيس دولت با بيان اينکه برخي ها مي گويند چرا آخر کاري سفر مي روي گفت: روز با روز فرقي ندارد، بايد به مردم خدمت کرد تا مشکلات آنها برطرف شود حتي اگر يک روز از عمر دولت باقي مانده باشد.

 
احمدي نژاد با بيان اينکه بايد راه انقلاب،‌امام و ولايت براي ساختن ايران ادامه پيدا کند تأکيد کرد: هزاران احمدي نژاد فداي يک تار موي انقلاب و ايران.

رئيس جمهور ايستادگي ملت ايران را در مقابل ابرقدرت هاي جهاني مهم برشمرد و تأکيد کرد: بايد ايراني پيشرفته، علوي، انقلابي، آرماني و الهي بسازيم که اين مهم شدني است.

 
وي ادامه داد: اين ملت کوه ها را از جا خواهد کند لذا بايد در جهان پرچم توحيد و عدالت را برافراشته نگه داريم والا ملت هاي قاصد جهان را خواهند بلعيد.

 
احمدي نژاد تأکيد کرد: اين ملت با حرکت، وحدت، تدبير و کار ايران را خواهد ساخت و از حق خود کوتاه نخواهد آمد و همه قاصدان را به زباله دانها خواهد فرستاد.

 
وي با بيان اينکه برخي ها به خادمان ملت فحش مي دهند گفت: من نوکر همه  شما هستم و به نوکري شما افتخار مي کنم.

رئيس دولت با بيان اينکه اين ملت در طول اين چند هزار ساله تاريخ خود تن به خواسته هيچ يک از ملت هاي ديگر نداده است اظهار داشت: هر کس در اين مدت مي خواست بلايي بر سر مردم بياورد ملت ايران آن را پشت سر گذاشته و آنها را به زباله دانها مي فرستادند.

احمدي نژاد با بيان اينکه جريان ثروت دست گروهي بود ادامه داد: اگر سهم هر کس را جدا کنيم همه  شهرها پيشرفت خواهند کرد. در ابتدا نيز به تعدادي از شهرها سهم داديم و پيشرفت کردند.

 
رئيس جمهور در پايان با اشاره به بيان مشکلات شهر هفتگل توسط امام جمعه اين شهر گفت:تمام مشکلات مطرح شده در جلسه هيئت دولت مطرح و بررسي خواهد شد.
احمدي نژاد افزود: از وزير نفت مي خواهم کاري کند که اقتصاد مردم اين منطقه از سرمايه گذاري نفت حاصل شود.

 
وي با بيان اينکه جوان هفت گل بايد در کارخانه هاي اين منطقه مشغول به کار باشند اظهار داشت: براي حل مشکلات مردم ارز و ريال بر عهده ما، زمين و مجوز بر عهده آقاي استاندار و کار و تلاش بر عهده جوانان هفتگل،اين تعهدي بين من و آقاي استاندار خواهد بود.

 
رئيس جمهور با اشاره به مشکلات پزشکي و درماني در اين منطقه گفت: واي بر ما که اينجا مرکز درماني ندارد، اين موضوع حتما در جلسه امروز تصويب خواهد شد.

 
احمدي نژاد خاطر نشان کرد: از همه خوبي ها، شجاعت ها، فداکاري هاي مردم خوب هفتگل تشکر مي کنم و همچنين از استقبال گرم مردم خوزستان از چهارمين دوره سفرهاي هيئت دولت به اين استان تشکر مي کنم.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار