یاسوج/

بااخلال گران انتخابات برخوردقاطع خواهدشد

مدیرکل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با اخلال گران و برهم زنندگان نظم و امنیت در انتخابات 24 خرداد امسال برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، ˈعلی جمادیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: قانون و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه برای همه فصل الخطاب است.
وی از تشکیل شعبه ویژه جرائم انتخاباتی دراستان خبر داد و افزود: پیشگیری از جرائم و بستر سازی برای شرکت بیشتر و گسترده مردم درانتخابات یک ضرورت غیرقابل انکار بشمار می رود.
جمادی اظهار کرد: مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات باید در این راستا هماهنگی و همکاری لازم را با هیات های نظارت و مسوولان امنیتی داشته باشند.
وی به اهمیت و گسترده بودن برگزاری این دوره ازانتخابات در کشور و این استان خبر داد وافزود: برگزاری
سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورهای اسلامی شهر و روستا اهتمام و تلاش بیشتر مجریان را در این زمینه می طلبد.
رییس شورای پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان با اشاره به پیامدهای احتمالی به اختصاص بهترین قضات برای رسیدگی به پرونده­ها اذعان کرد: قانون برای ما اتمام حجت است و با هرگونه اخلال گری از سوی هرکس باشد برخورد حقوقی خواهد شد.
رییس دفتر نظارت برانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه وبویراحمد نیز در این زمینه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: انتخابات امسال مصداق بارز در تحقق حماسه سیاسی است.
ˈ قدرت الله خرم روزˈ افزود: البته برگزاری انتخابات چالش ها و فرصت هایی دارد که باید بتوان با تکیه بر نقاط مثبت انتخابات گذشته سعی در رفع نقاط ضعف این حماسه عظیم سیاسی کرد.
خرم روز با تاکید بررعایت قانون و مصالح نظام در انتخابات اظهار کرد: رسانه ها ، دستگاه های فرهنگی و مجریان انتخابات باید با آگاه سازی و ارایه آموزش های لازم مسایل قومی و قبیله ای در انتخابات را کاهش دهند.
وی ملاک اصلی در انتخابات را قانون دانست و اظهار کرد: باید بتوان با بهره گیری از آموزه­های دینی، برنامه ریزی مدون و اتخاذ تدابیر لازم شرایط را برای یک انتخابات سالم ریال قانومنمند و با حضور گسترده مردم در 24 خرداد امسال فراهم کرد.
خرم روز افزود: البته دشمن فعال تراز گذشته در پی کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه مهم سیاسی است که باید با هوشیاری و تدبیر لازم و با کمک مردم از این آزمون بزرگ و سرنوشت ساز همچون 34 سال گذشته سربلند بیرون آییم./س
برچسب ها: اخلال ، گران ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.