زورگيران به خانم همسايه رحم نکردند+عکس

رييس کلانتري 151يافت آباد گفت: تبهکاران اين بار همسايه خود را که زني 30 ساله بود مورد زورگيري قرار دادند.

سرگرد عطاالله سينکايي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: روز گذشته زني به کلانتري مراجعه کرد و اظهار داشت: در حين تردد در خيابان بلوار الغدير بودم که ناگهان دو موتور سيکلت با چهار سرنشين جلو بنده را گرفته و يکي از آنان به سمت بعه چاقو حمله ور شد و کيف را گرفت و داخل آن راگشت و به دوستانش گفت: چيزي در بساط ندارد.
رييس کلانتري 151يافت آباد اذعان داشت: شاکي ادامه داد: دو زورگير ديگر از موتور پياده شدند و در حالي که صورت خود را پوشانده من را تهديد کردند و خواستار طلاجاتم شدند که مجددا به آنها گفتم چيزي ندارم و در حالي که کاملا مرا ترساندن و به زمين انداختن از معرکه گريختند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: همچنين شاکي علت به تعويق انداختن شکايت خود را مساعد نبودن احوال روحي و جسمي خود بيان داشت.
وي در ادامه با عنايت به اينکه شاکي يکي از زورگيران را شناسايي کرده بود، اذعان داشت: در حالي که يکي از زورگيران به هويت احمد 24 ساله از همسايگان شاکي بود، ماموران با اخذ دستور از مقام قضايي قضايي متهم را در داخل منزل دستگير کردند و به وسيله‌ نامبرده ساير زورگيران به جرم سرقت از عنف دستگير و به مقر انتقال دادند./
برچسب ها: زورگیران ، خانم ، همسایه ، رحم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.