مازندران /

خریداری دومین تیم مازندرانی سهمیه لیگ برتر والیبال

دبیرهیات والیبال مازندران، از خرید امتیاز وسهمیه فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توسط یک مجموعه متمول بخش خصوصی مازندران و حضور این تیم به عنوان دومین تیم این استان در این رقابتها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، نیما فرخ منش گفت: در این راستا افشین اولیایی ملی پوش سابق والیبال ایران تلاش های زیادی برای حضور تعداد تیم های بیشتر مازندران برای لیگ برتر والیبال داشت و در پیگیریهای فراوان با یک مجموعه توانمند بخش خصوصی خوشبختانه شرایط حضور دومین تیم از این استان در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نیز فراهم شد.

وی افزود: به طور حتم دومین نماینده مازندران در یکی از شهرهای بابل و یا ساری در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.

دبیرهیئت والیبال مازندران، با بیان اینکه مذاکره اولیه با چند بازیکن بومی ونیز سرشناس لیگ برتری والیبال کشور نیز از سوی مجموعه کادرفنی این تیم در حال انجام است، تصریح کرد: " افشین اولیایی " درعین سرمربی تیم دوم مازندران در لیگ برتر والیبال در فصل آینده خواهد بود.

فرخ منش ، به توانمندیهای بالای مازندران در رشته ورزشی والیبال اشاره کرد وگفت: تیم کاله مازندران از نمونه های قابل اشاره این استان در لیگ برتر والیبال کشور است که در دو سال اخیر قهرمان کشور شده ودر جام باشگاه های آسیا نیز حضور دارد/س

برچسب ها: خرید ، امتیاز ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.