مشکلات خانوادگی منجر به ارتکاب جرم در فضای مجازی شد

رییس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی فردی که با هدف ایجاد مزاحمت و ناراحتی، شماره تماس شاکیه رادر یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود خبر داد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  سرهنگ اسماعیلی گفت : پیرو شکایت خانمی مبنی بر مزاحمت اینترنتی و هتک حرمت ، ماموران پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های صورت گرفته مشخص شد فردی ناشناس با درج شماره تماس وی در سایتی اجتماعی ، امنیت و آسایش روانی او را از بین برده است.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: در ادامه رسیدگی به پرونده مزبور معلوم شد که متهم با استفاده از مشخصات جعلی صفحه ای را ایجاد کرده و نهایتاً پس از بررسی های صورت گرفته متهم شناسایی و به این یگان احضار شد، وی پس از رویت ادله به جرم خود اعتراف و اظهار داشت بدلیل مشکلات خانوادگی که با شاکیه و همسر وی داشتم مرتکب این جرم شدم و از کرده خود پشیمان هستم.
رییس پلیس فتا کرمان هشدار داد: هر گونه ایجاد مزاحمت و انتشار اطلاعات خصوصی افراد در فضای مجازی جرم تلقی شده و با افرادی که با روش‌های مختلف موجب آزار و هتک حرمت دیگران می شوند برخوردی قاطع خواهد شد./ف
برچسب ها: جرم ، فضا ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار