کشف 4 خودروي سرقتي توسط پليس راهور تهران؛

براي جستجوي خودروي سرقتي خود اينجا کليک کنيد

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران در گفتگو با گفت:عوامل پليس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.  
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 739ل91ايران55  
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 22 درتوانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 739ل91ايران55 که بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری 141 شهرک راه‌آهن گردید.  
 
 کشف خودرو سرقتی به شماره پلاک 168د28ايران46
 
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 3 در ساعت 22:30 شب گذشته در حوالي سطح منطقه به یک دستگاه خودروی سواري پرايد به شماره انتظامی 168د28ايران46 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک می شوند.  
وی افزود: به دنبال این موضوع ماموران واحد گشت پليس راهور تهران بزرگ پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودروی فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 124 قلهک تحویل داده شد.  
  
*کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 596ط43ايران11 

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران ابراز داشت: عوامل پلیس راهور فاتب در منطقه 13، ساعت 15:00 در موقعيت شمال به جنوب تندگويان، ميدان بهمن به یک دستگاه خودروی سواري پراید که در کنار خيابان رها شده بود مشکوک شوند.  
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: ماموران پليس راهور تهران  پس از بررسي متوجه شدند که خودروی پراید با شماره انتظامی 596ط43ايران11 سرقتی است لذا طبق قانون و با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری 117 جواديه تحویل گردید.
 
کشف پرايد سرقتی به شماره پلاک 516د67ايران19 

این مقام مسئول راهور تهران خاطر نشان کرد: عوامل پلیس راهور فاتب در حین انجام وظیفه در محدوده منطقه 9 حوالي ميدان آزادي به یک دستگاه خودروی پرايد به شماره انتظامی 516د67ايران19 که در لابه لای خودروها پارک شده بود مشکوک شدند.  
سرهنگ اسماعیلی اذعان داشت: پس از بررسی خودرو توسط عوامل پليس راهور تهران بزرگ و استعلام از سامانه آگاهی مشخص گردید که خودروی فوق سرقتی است لذا طبق قانون با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری 119 مهر‌آباد گردید./

برچسب ها: جستجوی ، خودروی ، سرقتی ، اینجا ، کلیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار