اصفهان/

کارفرمایان دارای کارت زرین به سفارتخانه ها معرفی می شوند

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان گفت: دفاتر وزارت امور خارجه در استان ها می تواند حلقه وصل فعلان اقتصادی استان با همه سفارت ها و سرکنسولگری های کشور باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمدرضا کارشناس دردیدار با رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خاطر نشان کرد: اطلاعات کارفرمایان استان که داری کارت رزین هستند در قالب یک دفترک به دفتر نمایندگی اعلام شود تا آنها را به سفارتخانه ها معرفی کنیم.

وی افزود: با این اقدام سفارتخانه ها خدمات بهتری به آنها ارایه می دهند.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان با بیان اینکه فلسفه وجودی رایزن های اقتصادی پیشبرد فعالیت های اقتصادی در جهت منافع کشور است، اظهار کرد: رایزن ها اطلاعات اقتصادی شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی و اطلاعات منطقه ای مربوط به آنها را جمع آوری می کنند و در اختیار شرکت های داخلی قرار می دهند.

همچنین در این دیدار رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان اظهار کرد: ارتباط میان این دو سازمان می تواند به رشد اقتصادی استان منجر شود.

سیدعبدالوهاب سهل آبادی با اینکه رایزن های اقتصادی ایران باید در مسایل صنعتی و معدنی و تجاری کارشناس باشند، اظهار کرد: با برقراری ارتباط با نمایندگی وزارت امورر خارجه در استان، ظرفیت های اقتصادی اصفهان را به رایزن های اقتصادی کشور در سفارتخانه ها معرفی کنیم تا این افراد با شناختی که از دیگر کشورها دارند ما را از فرصت های تجاری و تولیدی دیگر کشورها مطلع کنند.

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان اضافه کرد: در سفر هیات های ایرانی به خارج از کشور، وزارت خارجه می تواند با معرفی این افراد به مقامات و فعالان اقتصادی خارجی، نتایج مطلوبی را برای تولیدکنندگان کشور ایجاد کند.

سهل آبادی با تاکید بر اینکه باید ارتباط فعالان اقتصادی ما با تولیدکنندگان و تجار دیگر کشورها بیشتر شود، گفت: صنعتگران و بازرگانان راه ها و فرصت های ارتباطی را شناسایی کنند و پس از آن، برای تسهیل ارتباط از وزارت امور خارجه کمک بخواهند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.