معاون آموزشی وزارت بهداشت عنوان کرد:

خوشحالم از اینکه اساتید دانشگاه ایران به خانه خودشان برگشتند

معاون آموزشی وزارت بهداشت از اینکه در هفته آموزش اساتید دانشگاه ایران به انفصال دو دانشگاه تهران و ایران به خانه های خود برگشتند ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دکتر؛ عین الهی، معاون آموزشی وزارت بهداشت امروز 8 اردیبهشت در هشتمین جشنوراه آموزش پزشکي دانشگاه علوم پزشک شهید بهشتی در خصوص ادغام و انفصال دو دانشگاه تهران و ایران افزود: دو سال پیش طبق تصمیم مسئولین وزارت بهداشت دو دانشگاه تهران و ایران ادغام شدند که هدف از این تصمیم رشد علمی به وسیله ادغام و دیگری ارائه خدمات بهتر سلامت به مردم بود.

وی با بیان اینکه نه تنها این دو هدف عملی نشد گفت: براساس این ادغام ما یک کاهش رشد در مقالات چاپ شده داشتیم و چرا که 95 درصد اساتید و پزشکان دانشگاه ایران کارت دانشگاه تهران نگرفتند و همین امر منجر به کاهش مقالات چاپ شده شد همچنین هدف ارائه بهتر خدمات مردم عملیاتی نشدما خوشحال هستیم در هفته آموزش اساتید دانشگاه ایران به خانه خودشان برگشتند.

عین الهی با تاکید بر اینکه واحدهای بین الملل در زمان دکتر لنکرانی  تاسیس شدند عنوان کرد: تا به حال 13 دانشگاه بین الملل با هدف ایجاد ظرفیت هایی برای کسانی که تمایل به ادامه تحصیل دارند، جلوگیری از انتقال دانشجو  از داخل به خارج و گرفتن دانشجویان خارجی راه اندازی شده اند که جزء برنامه های خود قرار داده ایم که بتوانیم این شعبات را و میزان پذیرش دانشجویان را هم افزایش دهیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هر دانشگاهی باید یک ماموریت خاص داشته باشد اظهار داشت: ما یک دوره 6 ماهه  آموزشی برای انترن ها می خواهیم راه اندازی کنیم که حقوق و مزایا هم برای آنها در نظر  گرفته ایم./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار