نایب رئیس بوچیا‌ جانباز و معلول:

از کادر فنی مجرب در کنار تیم ملی جوانان استفاده می‌کنیم

نایب رئیس انجمن بوچیا‌ بانوان جوان معلول کشورمان از حضور کادر فنی مجرب و با سابقه در کنار تیم ملی جوان و کم‌تجربه خبر داد.

مژگان نصیری‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بوچیا‌ ‌بانوان معلول جوان اعزامی به رقابتهای پارآسیایی‌ مالزی هم اکنون در حال پی‌گیری است که از 14 بازیکن‌ حاضر در اولین مرحله اردو 7 نفر برتر انتخاب و در حال حاضر تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: ملی‌پوشان حاضر در این اردو از بازیکنان جوان و جدید هستند که سابقه حضور در مسابقات برون‌مرزی را ندارند که با توجه به این مساله تلاش شد تا از کادر فنی مجرب و با سابقه در کنار این ورزشکاران استفاده شود.

نصیری‌ ادامه داد: کشورهای چین، ژاپن، کره، تایلند و مالزی در دور قبل رقابت‌های پاراآسیایی‌ جوانان ژاپن که سال 2009 برگزار شد قدرتمند ظاهر شدند و در این دوره نیز از اصلی‌ترین رقبای ما محسوب می‌شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمرینات ملی‌پوشان تا دهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و با توجه به این که در کل 5 مرحله اردو تا زمان اعزام پیش‌بینی شده تمرینات در فواصل زمانی مشخص ادامه خواهد داشت./مح
برچسب ها: نصیری ، بوچیا ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار