دبیر کمیته اطلاع‌رسانی باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باهنر معتقد به توسعه متوازن کشور در همه زمینه‌ها است

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی محمدرضا باهنر کانديداي رياست جمهوري يازدهم گفت: اين عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان معتقد و ملتزم به توسعه متوازن کشور در همه زمینه‌ها است.

"امیر مقدم" دبیر کمیته اطلاع‌رسانی "محمدرضا باهنر" کاندیدای یازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم از کانديداتوري باهنر در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري ، تشکیل ستادهای انتخاباتی مردمي اين عضو ائتلاف اکثريت اصولگرايان کلید خورد.

وی در پاسخ به سوالی درباره نتایج نظرسنجی‌های صورت گرفته، تصریح کرد: در پی اعلام این نتایج و در ارزيابي معدل نظرسنجی‌ها، باهنر در مقايسه با ساير رقبايش در بهترین شرایط قرار داشته که به نظر می‌رسد این سیر صعودی حکایت از استقبال دانشجویان و مردم از کاندیداتوری وي داشته باشد.

مقدم در ادامه افزود: طی جلسات مختلفی که باهنر در استان‌ها با حضور مردم و دانشجویان داشته، به‌نظرمي‌رسد که اين کانديدا از جایگاه مناسب‌تری نسبت به سایر رقبای انتخاباتی‌اش برخوردار است.

وی همچنين با اشاره به اظهارات باهنر در خصوص شعارهای انتخاباتی‌اش، تاکید کرد: اين عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان به دفعات اعلام کرده است که اهل رنگ و ارائه شعارهاي غيرعملي نبوده و تنها به برنامه‌ريزي و صداقت در این عرصه توجه دارد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی "محمدرضا باهنر" در پایان خاطر‌نشان کرد: این کاندیدای ریاست جمهوری معتقد به توسعه متوازن کشور در همه زمینه‌ها است.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار