نشت خبری بعد از بازی پرسپولیس - ملوان :

احمدزاده : با این وضع ، برنامه ریزی برای فصل بعد معنی ندارد / نوری : هدایتی ، ملوان را رها کرد

سرمربی ملوان انزلی گفت : در اوضاع بی سامان باشگاه ملوان ، برنامه ریزی برای فصل بعد معنی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در نشت خبری بعد از بازی  پرسپولیس - ملوان ، احمدزاده (سرمربی ملوان انزلی ) به خبرنگاران گفت: زمانی که حسین هدایتی مالکیت باشگاه را پذیرفت ، همه امیدوار به آینده بودند اما هیچ حمایتی ازجانب او نشدیم . حتی تا به این لحظه فقط 38 درصد از قردادها پرداخت شده است.

وی در مورد فصل آینده گفت: با این وضعیت بهتر است قید هر وعده  و وعیدی را بزنیم . زیرا تمام هدف هایی که در این فصل داشتیم نیمه تمام مانده است.

وی ادامه داد: حق فوتبال انزلی این نیست که با آن به این بدی رفتار  شود. همه ما دلزده شده ایم. مردم برای نتیجه گرفتن به ورزشگاه می آیند . وقتی بازیکن انگیزه ندارد ، توپ زدن برای او سخت می شود.

ˈپ‍ژمان نوری  کاپیتان ملوان انزلی  نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از حسین هدایتی انتظار بیشتری داشتیم چرا که او باشگاه بزرگی را در اختیار خود گرفت اما رسم رفاقت را اجرا نکرد.

وی افزود: در نیم فصل نخست، نتایج خوبی گرفتیم اما مالک باشگاه در نیم فصل دوم، تیم را به حال خود رها کرد تا با مسایل زیادی روبرو شویم. متاسفانه در ماه های گذشته اتفاقات مختلفی روی داد و تیم را وارد حاشیه کرد.

نوری ادامه داد: با نتایج خوبی که در ابتدای لیگ برتر فوتبال گرفتیم، هدفمان رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود اما شرایط به گونه ای رقم خورد که حالا باید از سقوط نکردن به لیگ دسته یک خوشحال باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ما متعصب هستند و اگر بازیکنی حرف بزند، ناراحت می شوند ولی آنان باید بدانند که بازیکنان ملوان 3 سال است پولی دریافت نکرده اند و مطالبات زیادی دارند و تا همین جا نیز با غیرت مثال زدنی به میدان آمده اند.


برچسب ها: مربی ، ملوان ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار