رضايي در جمع خبرنگاران:

اهل جنجال و دعواي سياسي نيستم/ مانند 88 نظر شوراي نگهبان را تمکين مي‌کنم

کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: وظيفه خود را خدمت به مردم مي‌دانم، اميدوارم که راه خدمت به مردم باز شود و همانطور که در سال 88 نظر شوراي نگهبان را تمکين کردم اين بار هم خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران محسن رضايي در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين که آيا مردم در خلق حماسه سياسي سال جاري کمک خواهند کرد، اظهارداشت: ملت ايران گرچه دلخور و ناراحت هستند، اما به موقع در صحنه مي‌آيند و حماسه شکل خواهد گرفت.

کانديداي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني براينکه آيا با حدود اختيارات رئيس‌جمهور در قانون اساسي موافق است يا خير تصريح کرد: اگر حدفاصلي بين مجلس، قوه قضاييه و قوه مجريه وجود دارد،‌ اين حدفاصل را با سياست‌هاي کلان نظام و منويات رهبري مشخص مي‌کنيم و بعد از مشخص شدن حدود قانون آن را مي‌نويسيم.

وي افزود: اگر چنان چه در اين ميان قانوني وجود نداشته باشد مسئله به دعوا کشيده مي‌شود و من اهل هيچ گونه جنجال و دعوا در عرصه سياسي اجتماعي کشور نيستم و معتقدم با همکاري يکديگر بايد کشور را اداره کنيم.

وي در پاسخ به اين که آيا قانون اساسي را تغيير خواهيد داد گفت: هر 10 سال يکبار اصلاحاتي در قانون صورت مي‌گيرد، اما در مسئله شوراها و واگذاري اختيارات از استان به شهرستان کاستي‌هايي داريم که بايد با حفظ ارکان قانون اساسي اين مسائل را حل و فصل کنيم.

محسن رضايي در پاسخ به اين که آيا به نظر شوراي نگهبان در تاييد يا عدم تاييد صلاحيت خود تمکين مي‌کنيد بيان داشت: اين مسئله هيچ بازخوردي ندارد و من وظيفه خود را خدمت به مردم مي‌دانم اميدوارم که راه هر گونه خدمت به مردم باز شود و همانطور که در سال 88 تمکين کردم اين بار هم خواهم کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کاندیدا ، انتخابات ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار