ازابتداي امسال انجام شد؛

پيشرفتهاي چشمگير در اداره كل راه آهن شرق

مدير كل راه آهن شرق از آينده اي درخشان در زمينه ي حمل بار و مسافر براي امسال خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه آهن شرق،  محمد پورفخري با سخناني در ايستگاه طبس با اشاره به فعاليتهاي اين اداره كل در زمينه بار و مسافر گفت: عملكرد اين اداره كل در فروردين ماه امسال بر اساس شاخص تن كيلومتر ناخالص به ميزان 360 ميليون و638 هزارو 920 تن كيلومتركه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 106 درصدي برخوردار بوده است وتن كيلومتر خالص نيز در اين مدت به ميزان 200 ميليون و813 هزارو320 تن كيلومتربوده و از رشد 93 درصدي نسبت به مدت مشابه سال 90 برخوردار بوده است.
وزن خالص حمل شده در فرودين ماه گذشته 1 ميليون 35 هزار و 150 تن بوده كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 93 درصدي برخوردار بوده است .
اين در حالي است كه تناژ سنگ آهن حمل شده از ايستگاههاي سنگان ، خواف ، رباط پشت بادام و بيشه در را در فروردين گذشته 170هزار و357 تن بوده كه نسبت به مدت مشابه سال 90 از رشد 74 درصدي برخوردار بوده است.  
وي در زمينه جابجايي مسافر نيز به رقم 117 هزار و 200 نفرمسافر توسط 18 رام قطار مسافري از شهرهاي بندر عباس- شيراز –كرمان - اصفهان – يزد – طبس به مقصد مشهد و بالعكس و قطارهاي مسافربري طبس- تهران،خواف تربت حيدريه – تهران، تربت حيدريه – نيشابور – تهران و بالعكس مسافران رادر طول خط 1000 كيلومتري اين اداره كل اشاره كرد و  
گفت : پيشرفتهاي چشمگير اداره كل راه آهن شرق در ابتداي سال جاري نويد بخش آينده اي درخشان در زمينه ي حمل بار و مسافر است.
برچسب ها: پیشرفت ، راه آهن ، شرق ، حمل بار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار