معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل:

فرهنگیان از بابت تمدید کارت طلایی‌شان نگران نباشند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: معلمان و فرهنگیان استان اردبیل نباید از بابت تمدید قرارداد بیمه طلایی خود نگرانی داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، موسی عدالتخواه ظهر امروز در نشست با کارشناسان اداره تعاون و پشتیبانی ادارات و نواحی آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: طبق اعلام اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، کلیه قراردادهای بیمه‌ای فرهنگیان در سال 92 با بیمه ایران تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش متبوع نسبت به عضویت جدید، افزایش یا کاهش و اصلاح اطلاعات بیمه‌ای اعضای خود و خانواده اقدام کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: در صورت تکمیل فرم‌های لازم و تحویل آن به بیمه ایران از طریق ادارات آموزش و پرورش تا 15 اردیبهشت ماه، کارت‌های طلایی فرهنگیان به موقع صادر خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق موظف هستند تا فرم مشخصات بیمه‌شدگان طلائی را حذف، اضافه و اصلاح اطلاعات جهت اعمال در سیستم بیمه طلایی به بیمه ایران ارسال کنند و با هماهنگی قبلی فرم مشخصات بیمه‌شدگان تکمیلی را همانند سال گذشته، تحت برنامه وب سایت در لوح فشرده به بیمه ایران تحویل کنند.

عدالتخواه بیان داشت: ادارات آموزش و پرورش می‌توانند تا زمان صدور کارت‌های طلایی و هم چنین تا تحویل لوح فشرده مشخصات بیمه‌شدگان تکمیلی به بیمه ایران، همکارانی را که نیازمند بستری در بیمارستان باشند به بیمه ایران معرفی کنند.

وی افزود: طبق اعلام بیمه مهلت تحویل اسناد هزینه‌های دندانپزشکی و عینک بیمه‌شدگان سال 91 به بیمه ایران تا پایان اردیبهشت ماه 92 می‌باشد و هزینه اسنادی که بعد از این تاریخ تحویل شود قابل پرداخت نخواهد بود.

انوشیروانی می‌تواند پهلوانان شایسته‌ای را تربیت کند

 مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تبریک انتصاب سجاد انوشیروانی به سمت رئیس انجمن وزنه‌برداری مدارس کشور اظهار داشت: حسن انتخاب کیومرث هاشمی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش موجب مباهات و فخر استان اردبیل شد که یقیناً انتصاب شایسته سجاد انوشیروانی چهره جوان، شاخص، مجرب و علاقمند خدمت صادقانه به نظام تعلیم و تربیت و ورزش دانش‌آموزی خاصه رشته وزنه‌برداری موجبات گسترش، رونق و شکوفایی رشته وزنه‌برداری دانش‌آموزی در همه استان‌های کشور را فراهم خواهد ساخت.

احمد محمود‌زاده ضمن تشکر و قدردانی از اقدام ارزشمند معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و تبریک به کلیه همکاران فرهنگی استان و دانش‌آموزان، از پیشگاه خداوند متعال برای سجاد انوشیروانی نایب قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن و دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل که به سمت رئیس انجمن وزنه‌برداری مدارس کشور منصوب شده است، آرزوی توفیق روزافزون کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.