وزیر ورزش و جوانان گفت: ‌‌افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تمام‌ کشور مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت.‌


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  محمد عباسی در ارتباط تلفنی که به صورت همزمان با ادارات کل ورزش و جوانان پنج استان و کارکنان آنها درباره مطرح شدن پیشنهاد افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان زیر مجموعه این وزارتخانه برقرار شد، گفت: از ابتدای تشکیل وزارت ورزش و جوانان مهم‌ترین موضوع پیشبرد برنامه‌های راهبردی وزارتخانه بود.
وی ادامه داد: برای پیشبرد این برنامه چندین نکته اساسی همچون ایجاد زیرساخت‌ها، علمی، فرهنگی و همگانی کردن ورزش و تعالی استعدادهای جوانان کشور مورد نظر قرار گرفت و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها توجه به منابع انسانی بود.
عباسی با اشاره به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان زیر مجموعه این وزارتخانه نسبت به دیگر سازمان‌ها، عنوان کرد: بر‌اساس برنامه راهبردی، تلاش‌ها و اقدامات زیادی انجام گرفت که خوشبختانه با موافقت رئیس جمهور پیشنهاد افزایش 35 درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت ورزش و جوانان در تمامی کشور مطرح شد که به شکرانه آن باید این حوزه تلاش ویژه‌ای برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.
سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی نیز در این ارتباط تلفنی با اشاره به تاثیر به سزایی که کارکنان حوزه ورزش و جوانان کشور در نشاط جامعه دارند، گفت: بسیاری از این زحمتکشان از امکانات لازم محروم هستند.
هاشمی‌جواهری پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان حوزه ورزش و جوانان را ظلمی تاریخی عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان، موضوع افزایش حقوق و مزایا می‌تواند شروع خوبی برای کارهای بزرگ‌تر باشد./س

برچسب ها: موافقت ، افزایش ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی زارع زاده
۰۹:۳۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
نظرم اینه که بسیار عالیه .ولی برام سوال پیش آمده آیا برای نیروهای قراردادی اعمال می شه یا نه