دورتموند-بايرن مونيخ فيناليستهاي اروپا شدند

حذف بارسلونا، سومين "سکته" تيکي تاکا زير چرخ فوتبال ماشيني

دیدار تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ با شکست 3 بر صفر شاگردان ویلانوا و فيناليست شدن بايرن مونيخ همراه شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ دور برگشت از مرحله نیمه نهایی از رقابتها لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته درحالی با رویارویی دو تیم بایرن مونیخ و بارسلونا دنبال شد که رئال مادرید از دور رقابتها حذف شده و بورسیا دورتموند به عنوان فینالیست نخست معرفی شد.

با توجه به شکست بسیار سنگین کسب شده توسط بارسلونا در دور رفت، شاگرادان ویلانوا شانس زیادی برای جبران نتیجه بسیار ضعیف کسب شده ندارند و آمار ها از موفقیت حتمی بایرن مونیخ مقابل این تیم خبر می دهند.


بکن بائر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ با به صدا درآوردن زنگ خطر احتمالی برای شاگردان خود اعلام کرد که بازیکنان بایرن مونیخ باید خونسردی خود را حفظ کرده و از تبدیل شدن این مسابقه به جنگ تن به تن اجتناب کنند زیرا بارسلونا برای حفظ آبروی از دست رفته، از هر آنچه که بتوانند استفاده خواهند کرد و این مسئله زمینه را برای اجرای برنامه ریزی مورد نظر آلمان سخت تر میکند.


در واکنش به این اظهارات تیتو ویلانوا سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که بارسلونا عصبانی نیست و تحت هیچ شرایطی هم با عصبانیت در زمین بازی ظاهر نخواهد شد بنابراین بایرن مونیخ می تواند با خیال آسوده در مقابل شاگردانش حاضر شود.


سر مربی بارسا معتقد است که شاگردانش در طول این فصل تمام تلاش خود را کرده و شایستگی های خود را به نمایش گذاشته اند و بنابراین حذف شدن از چار چوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چیزی از شایستگی های این تیم نکاسته و پشیمانی هم به دنبال نخواهد داشت.


تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حالی در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ میزبان بایرن مونیخ آلمان بود که در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانز آره‌نا مقابل این تیم با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست خورده بود.



** دیدار دو تیم راس ساعت 23:15 آغاز شد.

نکته جالب توجه در این بازی نیمکت نشینی لیونل مسی بود.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.



در نیمه دوم این بایرن میهمان بود که عنان کار را در دست گرفت و موفق شد توسط روبن در دقیقه 48 یک بر صفر پیش افتد و در ادامه با گل به خودی پیکه در دقیقه 72 نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن شد.



در دقیقه 76 هم مولر گل سوم بایرن را زد تا نتیجه 3 بر صفر شود.







بدین ترتیب تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی 7 بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا را شکست داد و حریف بورسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد تا در لیگ قهرمانان شاهد فینالی تمام ژرمنی باشیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار