مجتبی واحدی؛ “کولی” فتنه ۸۸ و مرکب “کولی” ده صدای آمریکا/ از همنشینی کروبی تا کشف حجاب دخترش

درباره نفوذ دشمن به فضای رسانه ای کشور، گفتنی است که سابقه هشدارهای رهبرمعظم انقلاب نسبت به جدی بودن تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن به دو دهه قبل بازمی گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرصاد نیوز، رهبرمعظم انقلاب در مراسم باشکوه «گردهمایی جوانان عاشورایی» که با حضور پرشور و کم نظیر جوانان و نوجوانان در مصلای تهران برپا شده بود فرمودند:”متاسفانه همان دشمنی که به وسیله تبلیغات خود همتش این است که کشور را ساقط کند، امروز در داخل پایگاه پیدا کرده است. بعضی از مطبوعات پایگاه دشمن شده اند”


مجتبی واحدی در تلویزیون سلطنت طلب ها

سوژه خبری این هفته معرفی وطن فروشان تا انتخابات ریاست جمهوری مجتبی واحدی سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد است. وی مدتی تلاش کرد به صدای آمریکا نزدیک شود اما پس از ناکامی طی چند ماه اخیر به سلطنت طلبان و گروهک های برانداز تاریخ گذشته نزدیک شده و به عنوان عنصر درجه سوم در خدمت این گروه ها قرار گرفته است.

بدنبال انتشار خبر ارتباط رضا ربع پهلوی با یکی از سران فتنه منابع موثقی وجود دارد که واسطه ارتباط سران فتنه  با پسر شاه معدوم مجتبی واحدی بوده است.سید مجتبی واحدی متولد ۵ شهریور ۱۳۴۳ در شهر قم، اصلاح طلب و روزنامه نگار مشاور ارشد مهدی کروبی از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۶۶ رئیس دفتر مهدی کروبی بوده است و از سال ۱۳۷۹ تا دی ماه ۱۳۸۸ سردبیری روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد را بر عهده داشته است.

از دیگر سوابق او، معاونت وزارت دارایی از سال ۱۳۶۷ و مشاور رسانه ای و مطبوعاتی مهدی کروبی در مجلس ششم و انتخابات ریاست جمهوری ایران ۱۳۸۴ می باشد.مجتبی واحدی پس از حصر خانگی سران فتنه در بهمن ماه ۱۳۸۹، به عنوان سخنگو و مشاور ارشد مهدی کروبی در خارج از ایران در حمایت از فتنه سبز فعال شد.

او هم چنین پس از اغتشاشات فتنه گران در ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، با صدور بیانیه هایی به همراه شورای هماهنگی راه سبز امید و اردشیر امیرارجمند مشاور میر حسین موسوی، خواستار حضور هواداران فتنه سبز در اعتراض به حصر خانگی سران فتنه شد که در این حرکت ناکام ماند.عملکرد یک بام و دو هوای او باعث شد در بین ضد انقلاب به عنوان نفوذی دستگاه های امنیتی شناخته و مشهور شود.

یکی از وبلاگ نویسان اصلاح طلب در وبلاگش نوشت:یادم نمی رود که در رسانه های اصلاح طلب به این آقای "مجتبی واحدی” سردبیر سابق روزنامه ی آفتاب یزد چقدر بها دادیم و مطرحش کردیم ، به خدا هیچ تصور نمی کردم روزی در استودیوی تلویزیون صدای آمریکا و در کنار عوامل سیا بنشیند و پیش آنها درد دل کند.واحدی اینقدر بزدل بود که تا وقتی سردبیر آفتاب یزد بود با یک ادبیاتی حرف می زد و حالا که چند ماهی بیشتر از کنار گذاشتنش نگذشته کاملا ادبیاتش آن ور آبی شده است.

چرا اینگونه است؟ چرا آب فرنگ اینقدر زود به برخی آدمها می سازد ولی برخی که سالها در آن سوی آبها زندگی کرده اند حاضر به کولی دان به صدای آمریکا نمی شوند؟


مجتبی واحدی در تلویزیون ضد انقلاب صدای آمریکا



عطیه واحدی دختر بی حجاب مجتبی واحدی




مجتبی واحدی در کنار یکی از سران فتنه



مجتبی واحدی در جلسه ضد انقلاب خارج از کشور

برچسب ها: واحدی ، فتنه ، انتخابات ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
مجتبی واحدی آدم دروغگویی است
آخرین اخبار