اعلام آمادگی 5 تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به فراخوان داده شده به باشگاهها برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور، تاکنون 5 تیم اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، احمد یزدانیان افزود: اولین مرحله رقابت های قهرمانی باشگاههای کشور 10 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال مسابقات در 5 مرحله برگزار می شود، چهار مرحله به صورت تک رشته ای و در مدت زمان سه ساعت و مرحله پنجم آن به صورت کامل و در دو روز برگزار خواهد شد.

یزدانیان درباره‌ رکوردهای ورودی مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور تصریح کرد: ما بهترین رکوردهای سال گذشته و مسابقات آغاز فصل 92 را در نظر می‌گیریم و بر اساس آن در هر ماده، هشت دوومیدانی‌کار را دعوت می‌کنیم که رکورد نفر هشتم، رکورد حدودی ما برای مرحله اول مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود.

رییس کمیته مسابقات فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: پس از آن رکورد هشتمین دوومیدانی‌کار مرحله‌ی اول مسابقات لیگ برتر را به عنوان رکورد ورودی مرحله‌ی دوم درنظر می‌گیریم و در هر پنج مرحله به همین شیوه عمل خواهیم کرد.  با این کار هم سطح کیفی مسابقات افزایش می یابد هم در مدت زمان کمتری مسابقات برگزار می شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار