مظفری:

حریفان جهانی ما جزو ناشناخته ها هستند/یکی از کاپ های جهانی را به ایران می آوریم

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریور در مکزیک برگزار می شود، آماده می کند.

ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان از حریفان و تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شناختی نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: به طور کلی چون بازیکنان حاضر در مسابقات رده سنی نوجوانان برای نخستین بار حضور در این میدان بزرگ را تجربه می کنند هیچ کارنامه رسمی قبلی ندارند و نمی توان نتیجه از بازی ها و نوع عملکرد حریفان را پیش بینی خاصی داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان یادآور شد: ناشناخته بودن تیم های رده سنی نوجوانان تاجایی است که تیم های قهرمانی و نائب قهرمانی (صربستان و اسپانیا) دوره گذشته مسابقات نوجوانان جهان، نتوانستند از قاره اروپا سهمیه حضور در پیکارهای قهرمانی نوجوانان امسال را به دست نیاورده اند.

مظفری تصریح کرد: ما در مسابقات جهانی جهانی راه بسیار سختی را در پیش داریم ولی با قطع با هدف کسب مدال طلا به مکزیک می رویم و به طور قطع یکی از کاپ های برتر این رقابت ها را کسب خواهیم کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار