نتایج ضعیف در جام باشگاههای آسیا یا پرداخت های میلیاردی به الیویرا علت اصلی برکناری وی بود

پس از کش وقوس های زیاد بر سر تمدید قرارداد تونی اولیویرا ، وی از کار خود برکنار شد تا شاید تراکتور سازی با یک سرمربی ایرانی سهمیه جام باشگاهها را در فصل بعد به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در پی کسب نتایج ضعیف تیم تراکتورسازی تبریز در مسابقات جام قهرمانان باشگاه های آسیا و هفته های اخیر لیگ برتر و حساسیت های بسیار بالای دو هفته باقی مانده لیگ برتر ، تونی اولیویرا سر مربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز از کار خود برکنار شد .

مدیر عامل تراکتور که از چندی قبل  در مورد تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی اش  اما و اگرهایی را مطرح کرده بود  با این نتایج ، دلیل خوبی برای برکناری وی به دست آورد .

وی که در مصاحبه اخیر خود با یکی از خبرگزاری ها به دلایل مالی نیز اشاره کرده است اظهار می داشت :در این خصوص کمیته فنی باشگاه تشکیل جلسه داد و آنها نیز با من هم نظر بودند، به همین دلیل تصمیم گرفته شد در دو بازی آینده اولیویه‌را هدایت تیم را برعهده نداشته باشد. به همین خاطر با این مربی پرتغالی قطع همکاری شد و قرار است بزودی با این مربی تسویه حساب کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز همچنین خاطرنشان کرد: البته به غیر از مسائل فنی و تاکتیکی، دو مورد حقوقی و مالی نیز در تصمیم ما برای برکناری اولیویه‌را مزید بر علت شد که فعلا نمی‌خواهم در مورد این دو موضوع صحبت کنم و در آینده به آنها اشاره خواهم کرد.

 بنا بر این گزارش ، تونی اولیویرا با حضور در تمرین امروز تراکتورسازی از بازیکنان تیم خداحافظی نمود ، حسن آذرنیا نیز  بعنوان سرمربی تیم تا آخر فصل جاری انتخاب شد.

 بزودی باشگاه تراکتورسازی از زحمات کادرفنی سابق تیم تراکتورسازی تشکر و قدردانی می نماید. 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار