نشان ستاره طلایی AFC در دست علی پروین؛

پروین: این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران بعد از اخذ نشان ستاره طلایی AFC از رئیس فدراسیون جهانی فوتبال –فیفا گفت : این جایزه در کلکسیون جایزه‌هایم کم بود که حالا به آن اضافه شده است.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی پروین پس از دریافت تندیس و ستاره طلایی از AFC ابراز امیدواری کرد که فوتبال ایران و آسیا هر چه بیتشر به سطح بالای فوتبال در اروپا نزدیک شود.
 
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درباره دیدارش با رئیس شورای المپیک آسیا افزود: خواسته ما از وی این بود که فوتبال آسیا را به اروپا نزدیک‌تر کند. آن زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم فوتبالمان به تدریج به اروپا نزدیک می‌شد و حالا هم درخواستمان این است که این اتفاق بیفتد.

 عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از دریافت نشان ستاره طلایی AFC درباره مراسم کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: تاکنون در چنین مراسمی که با نظم و ترتیب بالا برگزار شود حضور نداشتم. مراسم این چنینی در ایران به هیچ عنوان منظم و مرتب نبوده است. امیدوارم پس از این هم شاهد چنین مراسم‌هایی باشیم.

پروین در مورد استقبال ایرانیان مقیم در مالزی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در همه جای دنیا طرفدار دارد و به همین دلیل ما هر جایی که می‌رویم مورد توجه و لطف مردم و هموطنان خود قرار می‌گیریم.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که جایزه خود را چکار خواهد کرد، گفت: در خانه‌مان اتاقی دارم که همه جایزه‌هایم در آن قرار دارد. دختران من در این اتاق جایی را برای این جایزه درست کرده‌اند و آن را می‌خواهند بین تصویر من و همسرم قرار دهند.

پروین درباره سفرش به مالزی افزود: این دومین سفر من به مالزی است، بار اول پیش از انقلاب ایران به این کشور آمده بودم و حالا می‌بینم که همه چیز در این جا تغییر کرده است.
برچسب ها: کنفدراسیون ، فوتبال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار