در واکنش به هتک حرمت مقبره "حجر بن عدی"؛

مهمان‌پرست: نبش قبر صحابه پيامبر(ص) در راستای تحریک تعصبات مذهبی صورت گرفته است

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: حرکت غيرانساني صورت گرفته در رابطه با نبش قبر " حجربن عدي " در سوريه به قصد ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني و در راستای تحريک تعصبات مذهبي، صورت گرفته است.

" رامين مهمان‎پرست " سخنگوي وزارت امور خارجه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در واکنش به هتک حرمت و نبش قبر " حجربن عدي " صحابه گرامي پيامبر اسلام گفت: وضعيتي که در حال حاضر در سوريه با آن مواجه هستيم تلاش جريان استکبار، رژيم صهيونيستي و عوامل منطقه‌اي آن‌ براي دامن زدن به بي‌ثباتي، ‌ناامني و نهايتا تضعيف جبهه مقاومت در منطقه است.

وي ادامه داد: استکبار جهاني براي دسترسي به اين هدف شوم از وجود گروه‌هاي تروريستي با حمايت برخي کشورهاي غربي و دولت‌هاي وابسته به آنها در منطقه استفاده می‌کند.

** دامن‌زدن به تعصبات قومي؛ ابزاري براي دسترسي به فتنه‌هاي طراحي‌شده در سوريه

سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان افزود: يکي از ابزاري که براي دسترسي به فتنه‌هاي طراحي شده در سوريه به کار گرفته مي‌شود دامن زدن به اختلافات قومي و مذهبي است.

مهمان‌پرست تصريح کرد: حرکت غيرانساني صورت گرفته در رابطه با نبش قبر " حجربن عدي " در سوريه به قصد ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني و در راستای تحريک تعصبات مذهبي، صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادامه داد: براي همگان روشن است کساني که دست به چنين اقدامات غيرانساني مي‌زنند در واقع اعتقادي به اسلام نداشته و صرفا اينگونه جنايات را براي درگيري بين مردم با ايجاد اختلاف مذهبي دنبال مي‌کنند.

وي در پایان خاطرنشان کرد: مردم سوريه هوشيار بوده و در مقابل فتنه‌هاي صهيونيستي نسبت به مقابله با تجاوزگران و گروه‌هاي تروريستي از نظام خود دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم ، صهیونیستی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار