اردبیل /

انتخابات با حضور پرشكوه مردم به حماسه بزرگ سیاسی تبدیل می شود

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات پیش رو می تواند با مدیریت صحیح مسوولان و حضور پرشكوه مردم به یك حماسه بزرگ سیاسی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور در جلسه شورای اداری شهرستان نمین افزود: این انتخابات به خاطر سه قطبی بودن رقابت در آن با انتخابات های قبلی فرق اساسی دارد.

وی اظهار كرد: در این دوره از انتخابات شاهد رقابت گرایش های مختلف سیاسی خواهیم بود كه در طول انتخابات كشور امری بی سابقه است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع موجب پیچیدگی بیشتر بحث انتخابات پیش رو شده و پیش بینی های نتیجه انتخابات را سخت تر كرده است.

حقیقت پور با بیان این كه آمریكایی ها امروز توان بازدارندگی ملت ما را درك كرده و از اقتدار كشور ما می ترسند گفت: به این دلیل است كه در آستانه انتخابات به برخورد نرم از راه تعبیه تحریم های مختلف علیه كشور و ملت ما روی آورده اند و قصد دارند با ایجاد مضیقه اقتصادی و معیشتی برای مردم به تنش ها و مخالفت ها دامن بزنند.

وی اتخاذ تصمیم های هوشمند را بهترین راهكار مقابله با توطئه و جنگ نرم دشمنان و تبدیل تهدیدها به فرصت در كشور دانست و افزود: حال كه راهبرد آمریكا ایجاد مشكل برای ما است نباید ما هم تصمیمات ناعاقلانه ای بگیریم كه مشكلات معیشت مردم را تشدید كند.

وی اظهار كرد: در رفتارهای انتخاباتی نباید به دشمنان راه سو استفاده داده شود بلكه باید طوری عمل شود كه اولویت زندگی مردم را همیشه در ذهن داشته و پیگیری بكنیم./ب

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، پرشکوه ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.