کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال جام حذفی؛

مهدوی کیا جزء 10 بازیکن برتر آلمان در 10 سال اخیر است/چیزی برای از دست دادن در برابر پرسپولیس نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مهدوی کیا به عقیده من جزو 10 بازیکن برتر 10 سال اخیر نه تنها ایران بلکه آلمان است.

کرانچار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای مهدوی کیا باید یک بازی خداحافظی بزرگ و در اندازه او در نظر گرفته شود زیرا معتقدم او زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است و جزو 10 بازیکن برتر سالهای اخیر آلمان می‌باشد، حق او نبود که تنها در یک دیدار تشریفاتی ان هم به مدت 5 دقیقه بازی کند و از میادین فوتبال کنار برود.
 
وی تصریح کرد: تیم سپاهان آمادگی خوبی دارد و به جز سه بازیکنمان (نویدکیا، بولکو و پاپی) که مصدوم هستند و به بازی نمی رسند، مصدوم دیگری نداریم.
 
کرانچار در مورد تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و این فصل بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده بود و درست است که در اوایل لیگ امسال جایگاه حوبی در جدول نداشتند اما بعد از آمدن گل محمدی تغییرات اساسی داشتند و سیر صعودی داشتند. فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود و ما جز فرشید طالبی که به علت اخراج در بازی قبلی، از این بازی محروم است، بازیکن محروم دیگری نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: ما به دلیل اینکه 2 جام این فصل را از دست داده ایم، برای کسب این جام انگیزه بسیار بالایی داریم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار