کرمانشاه/

زیرمجموعه صنعت و معدن قراردادن دفاتر گردشگری بی معنی است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: زیرمجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت قراردادن دفاتر خدمات گردشگری بی معنی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


محمدرضا ستایش فر گفت: بر اساس قانون دفاتر خدمات گردشگری زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هستند و این مطلب که این دفاتر را زیر مجموعه سازمان صنعت معدن و تجارت قرار دهیم از اساس اشتباه است.

وی ادامه داد: ما این موضوع را در استان پیگیری کرده و نامه ای را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارسال کرده ایم اما هنوز هیچ نتیجه ای از آن دریافت نکرده ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: این بسیار بی معنی است که یک کار تخصصی را زیر مجموعه یک اتحادیه ی غیر تخصصی در آن زمینه قرار دهیم.

ستایش فر افزود: اصولا هدف از زیر مجموعه قرار گرفتن یک نهاد، سازمان یا مجمع این است که آن نهاد، سازمان یا مجمع کاری برای آنها انجام دهد در صورتی که زیر نظر اتحادیه شرکتهای خدماتی و بازرگانی قرار گرفتن دفاتر خدمات گردشگری چه کمکی می تواند به توسعه گردشگری استان کند. آیا این اتحادیه کوچکترین سررشته و تخصصی در زمینه گردشگری دارد؟. یقینا خیر.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با این موضوع کاملا مخالف است و با جدیدت کامل موضوع را پیگیری خواهد کرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، صنعت ، دفاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.