پسر پولدار سارق شير‌هاي دستشويي+عکس

رييس کلانتري 129 مرزداران گفت: جوان پولداري که به سرقت شير‌هاي دستشويي پارک‌ها مي‌پرداخت، شناسايي و دستگير شد.

سرگرد محمد فقيه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي خبر عوامل پارک‌ها و هموطنان در خصوص سرقت‌هاي شير آلات دستشويي پارک‌ها و اماکن‌ عمومي، ماموران در راستاي رفاه حال شهروندان و پاسداري از اموال دولتي اقدامات گسترده خود را براي دستگيري متهم و يا متهمان آغاز کردند.
رييس کلانتري 129 مرزداران ادامه داد: ماموران به طور نامحسوس در مناطق احتمالي حضور متهم قرار گرفتند و پس از چندين روز فعاليت شبانه روزي توانستند به فردي که با يک خودرو زانتيا در حال پرسه زني در اطراف پارک بود، مشکوک شوند.
اين مقام مسئول انتظامي افزود: عوامل تخصصي اين کلانتري مظنون را زير نظر گرفته و مشاهده کردند فرد به داخل چند دستشويي عمومي رفته به همراه يک کيسه که بر دوش خود حمل مي‌کرد از دستشويي‌ها خارج شد.
وي اذعان داشت: ماموران انتظامي بلافاصله متهم را دستگير کرده و در بازرسي از متهم ده‌ها عدد شير دستشويي، شير برنجي، شير فلکه، شير فلکه برنجي، لوله شير مخلوط آب و شير زرد رنگ کشف و ضبط کردند.
رييس کلانتري 129 مرزداران خاطرنشان کرد: در نهايت متهم پس از انتقال به کلانتري و توقيف خودرو ، خود را به هويت ناصر 23 ساله معرفي کرد و بزه خود اعتراف کرد و در ادامه نماينده حقوق پارک نيز جهت شکايت به کلانتري مراجعه کرد./ز
برچسب ها: پسر ، پولدار ، سارق ، سرگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار