کرباسچی:

هواداران ذوبي مي خواهند کاظمي بماند

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: با هیچ مربی برای فصل آینده مذاکره نکرده ایم اما هواداران و هیئت مدیره تیم خواهان ماندن کاظمی در این تیم هستند.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: لیگ دوازدهم با تمام مشکلات و سختی هایش رو به اتمام است و تنها استرسی که ما داریم بحث 16 تیمی شدن لیگ در فصل آینده است که امیدواریم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رأی را بر 18 تیمی شدن صادر کنند تا ما بتوانیم در فرصت معین شده تیم را برای فصل بعد ببندیم و معایب و اشکالات فنی تیم را برای آینده برطرف کنیم.

سرپرست باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص مذاکره با مربیان دیگر در فصل آینده گفت: فعلاً با هیچ گزینه ای صحبت نکرده ایم . اما دوست داریم که کاظمی را برای فصل آینده در رأس کادر فنی نگه داریم زیرا او یک سر مربی ارزشمند است و نشان داده وقتی یک تیم را از ابتدای فصل ببندد آن تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج قابل قبولی کسب کرده است و هواداران وی در این تیم هستند.

وی در خصوص بازی امروز ذوب آهن مقابل نفت آبادان گفت: بچه ها برای این دیدار تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و کاملاً آماده هستند تا 3 امتیاز دیدار را کسب کنند که روحیه ای باشد برای بازی با ملوان تا بتوانیم در پلی آف با قدرت بازی کنیم و در لیگ بمانیم./مح
برچسب ها: کاظمی ، هواداران ، صادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار