مشهد/

عنوان و متن صد در صد اسلامی ایرانی بارزترین ویژگی کتاب“pik up English” است

معاون آموزشی بنیاد فرهنگی رضوی گفت: عنوان و متن صد در صد اسلامی ایرانی بارزترین ویژگی کتاب“pik up English” است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  مجموعه چهارده جلدی"pik up English”  با حضور سید رضا موسوی عمادی معاون آموزشی بنیاد فرهنگی رضوی و تنی چند از اصحاب رسانه در غرفه آستانه قدس رضوی رونمایی شد.

معاون آموزشی بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به مجموعه تازه منتشر شده این بنیاد که مراسم رونمایی آن عصر دیروز برگزار شد، گفت: عنوان این اثر یازده جلدی"pik up English”  است و شامل کتاب کار همراه با لوح فشرده، فلش کارت و راهنمای معلم است که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ویژگی های بارز و منحصر به فرد این اثر در مقایسه با کتاب های مشابه، عنوان صد در صد اسلامی - ایرانی آن است. محتوای آموزشی یکی از بهترین عوامل تاثیرگذار در فرآیند یاددهی و یادگیری است که متاسفانه منابع خارجی غالبا بدون ایراد نیست.  رویکرد این کتاب در متن و محتوا، تصاویر و تمرینات، صد در صد بومی و با محوریت اسلامی – ایرانی است و دانش آموزان با زبان مورد نیاز خود آشنا خواهند شد.

وی دربخشی دیگر از سخنان خود به برنامه های آینده این بنیاد اشاره و بیان داشت: ادامه کار در مقطع متوسطه با محوریت زبان انگیسی و عربی در دستور کار قرار داده شده که طی پروسه ای سه ساله انجام خواهد شد.

 

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد فرهنگی رضوی تلاش می کند تا با جذب و گزینش دانش آموزهای مستعد مناطق محروم، یک خروجی متخصص، متعهد و ولایتمدار بر پایه ارزش های نظام جمهوری اسلامی تربیت کند.

گفتی است مجموعه یازده جلدی"pik up English” از سوی انتشارات به نشر به چاپ رسیده و در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب که تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست، به علاقمندان عرضه می شود./س

 

برچسب ها: بارز ، ترین ، ویژگی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.