توصيه مرتضوي به برخي افراد در جمع خبرنگاران:

داوطلباني که شرايط ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوري را ندارند، مراجعه نکنند

رئيس ستاد انتخابات کشور به داوطلباني که شرايط کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري را ندارند توصيه کرد، مراجعه نکنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، سيد صولت مرتضوي رئيس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بايد داوطلبان انتخابات رياست جمهوري مدارک کافي را که در اطلاعيه شماره 9 وزارت کشور اعلام شده به همراه داشته باشند و بعد از ثبت نام، مدارک را براي شوراي نگهبان مي‌فرستيم.

وي در پاسخ به اينکه برخي شايعات مطرح شده افرادي که داراي شرايط ثبت نام نيستند به محل وزارت کشور راه داده نمي‌شود آيا چنين مسئله‌اي صحت دارد يا خير؟ گفت: اين جا شرايط عمومي است و شرايط اختصاصي را شوراي نگهبان تشخيص مي‌دهد اما کساني که به ما براي ثبت نام مراجعه کنند ما ثبت نام را انجام مي‌دهيم ولي توصيه مي‌کنيم کساني که شرايط ثبت نام را ندارند، نيايند.

وي با بيان اين که مدت ثبت نام از داوطلبان پنج روز است، گفت: همه کساني که وارد ستاد انتخابات مي‌شوند، موظفيم از آنان ثبت نام کنيم و تا هر زماني که داوطلب در محل ستاد انتخابات وجود داشته باشد ما بايد مراحل ثبت نام را براي آنان انجام دهيم.

رئيس ستاد انتخابات کشور درباره تمديد ساعات ثبت نام از داوطلبان گفت: براساس شرايط مي‌توانيم درباره تمديد زمان تصميم بگيريم يعني اگر داوطلبي بعد از ساعت 6 هم به وزارت کشور مراجعه کند ما از آنان ثبت نام کنيم.

وي يادآور شد: وزارت کشور می تواند همزمان از 40 تا 50 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند و امکانات لازم برای این موضوع فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره نقش استانداران و فرمانداران در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت های اجرایی، تعیین محل شعب اخذ رای،‌ انتخاب اعضای شعب، آموزش عوامل اجرایی و صدور اطلاعیه‌های لازم از مهم‌ترین اقداماتی است که استانداران و فرمانداران باید آن را انجام دهند.


انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار