اراک/

ولایتمداری رمز خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است

معاون فرماندار زرندیه گفت: ولایتمداری و وحدت ملت ایران رمز خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، علی اکبر فاطمی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال افزود: معظم له با این نامگذاری نقشه راه را برای همگان ترسیم کردند.
وی بیان کرد: بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید باید اولویت کاری همه مسوولان باشد تا با تلاش و خدمت بیشتر بستر حماسه آفرینی مردم را در صحنه انتخابات فراهم کرد.
فاطمی، انتخابات را نقطه اوج ولایتمداری مردم ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: مهمترین حماسه سیاسی در سال جدید حضور حداکثری ملت ایران در صحنه انتخابات است.
وی گفت: همانگونه که در سال های گذشته مردم با حضور پرشکوه خود برگ زرین افتخارات را رقم زده و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند، حضور حداکثری در انتخابات امسال نیز دستاوردهای بزرگی برای نظام به دنبال دارد.
وی گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان و ایجاد حماسه ای دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.
معاون فرماندار زرندیه همچنین با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران، ادامه داد: باید با افزایش تولید داخلی و ایستادگی در برابر تحریم ها در سال جدید در راه خلق حماسه اقتصادی نیز گام برداریم.
وی افزود: مردم فهیم و ولایتمدار زرندیه نیز همانند سال های قبل در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت خواهند کرد و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرستان رقم خواهند زد./س

برچسب ها: ولایتمداری ، خلق ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.