واشنگتن پست:

بیوه "تیمورلنگ تسارنایف"؛ قرباني رسانه هاي غربي

بیشتر رسانه های غربی در تلاشند سوژه ای پیدا کرده و با خبرسازی و بازی با آن نتیجه دلخواه خود را بگیرند . واشنگتن پست نیز با تلاش بسیار برای خبرسازی از زندگی و شخصیت کاترین راسل بیوه عامل بمبگذاری ، گرویدن وي به اسلام و مسائل دیگر را به نحوی به موضوع تروریست بودن همسر وی مرتبط نماید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شخصی که ارتباط زیادی با خانواده کاترین دارد می گوید که او خیلی دختر خوبی بود. دانش آموز خوبی هم بود و البته نرمال. 

تا چند هفته پیش که حادثه بمبگذاری بوستون پیش آمد و در آن سه نفر کشته شدند و بیش از 200 نفر زخمی شدند ، بیوه تیمورلنگ تسارنایف همچنان یک رمز باقی ماند و اکنون هم اینگونه است . او تکه ای از پازلی است که هنوز نامکشوف است. 

روز جمعه خبرگزاری هاي غربي در راستاي سناريوسازي هايشان مدعي شدند چند کپی از یک مجله طرفدار گروه القاعده در رایانه شخصی کاترین پیدا کرده اند . چند ساعت بعد آزمایش ها نشان دادند که باقیمانده اثر DNA متعلق به یک زن در روی بمب منفجر شده در مسابقه بوستون هیچ شباهتی با DNA کاترین ندارد . 

کاترین در سال 2007 از دبیرستان سافلوک ، شاخه ارتباطات دیپلم گرفت .هیچکس از ارتباط او با گروه ها و یا دوستانش در این دوران حرفی نمی زند ، چون او با کسی رابطه نداشته است . درهمین زمان ها بودکه او با تیمورلنگ آشنا می شود . 

تیمورلنگ از خارج آمده بود و چندین زبان می دانست .کاترین تصمیم خود را گرفت و مسلمان شد.

آيا اين اقدام وي بايد اين چنين حاشيه ساز باشد و به دروغ هاي رسانه هاي غربي تبديل شود. کاترین فقط یک قربانی است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار