پدر غزل سرای ایران و خالق ترانه "بهار بهار" میهمان هنرمندان پیشکسوت

"محمدعلي بهمني" پدر غزل سرای ایران و خالق ترانه "بهار بهار" به خوانندگی مرحوم ناصر عبداللهی میهمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت؛محمد علی بهمنی غزل سرای پیشکسوت و برجسته کشورمان به دعوت سید عباس عظیمی مدیر عامل میهمان موسسه هنرمندان پیشکسوت بود.
در این نشست بهمنی ضمن ابراز خرسندی از تاسیس چنین نهادی گفت: خلا وجود چنین موسسه ای را همه هنرمندان احساس میکردند .محلی که به دور از تمام مسایل موجود در اجتماع صرف به مسایل و مشکلات هنرمندان و ارایه خدمات رسانی به کسانی که سالهای عمر گرانبهای خود صرف پیشبرد فرهنگ و هنر این سرزمین کرده اند بپردازد.
سید عباس عظیمی نیز ضمن تشکر از حضور و حمایت ایشان از این موسسه ابراز داشت: هنرمندان رشته های تئاتر ، سینما ، موسیقی ، تجسمی ، شعر ، ادبیات داستانی ،هنرهای سنتی ، معماری و خوشنویسی که 60 سال سن تمام هستند یا در سال جاری به سن 60 سالگی می رسند و درجه یک هنری دارند می توانند با عضویت در موسسه هنرمندان پیشکسوت از خدمات حمایتی برخوردار شوند.وی در ادامه گفت: هنرمندان پیشکسوت می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی،رشته هنری و تاریخ دقیق تولد(روز،ماه،سال) و یک شماره تلفن ثابت از طریق شبکه پیامک موسسه 300073222 مراحل پیش ثبت نام خود را انجام داده و یا با تکمیل و ارسال فرم در سایت موسسه به نشانیwww.kesvat.irاقدام به ثبت نام کنند.
 
محمدعلی بهمنی زادهٔ ۲۷ فروردین ۱۳۲۱ شاعر و غزل‌سرای ايرانی است. شعر بهمنی نیز البته شاید با خود او متولد شده باشد، گرچه بسیاری بر این عقیده‌اند که غزل‌های او وام‌دار سبک و سیاق نیما یوشیج است . نخستین شعر بهمنی در سال ۱۳۳۰،یعنی زمانیکه او تنها ۹ سال داشت، به چاپ رسید./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار