اراک/

بی حرمتی به صحابه پیامبر (ص) نشانگر بی منطقی وهابیون است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی حرمتی به قبر حجر بن عدی صحابه پیامبر(ص) از سوی تروریست های معاند وهابی نشانگر بی منطقی محض آنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، صلاحی افزود: دشمنان اسلام فجایع بسیاری در کشورهای مختلف مانند ذبح، کشتار و تجاوز انجام داده اند و هم اکنون نیز گروه های تکفیری به اماکن مقدس و ضریح اولیا و اصحاب ائمه رحم نمی کنند.
وی ادامه داد: ممکن است هدف بعدی این گروه تکفیری حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) باشد از این رو باید با تمام ابزارهای موجود، مانع از این اقدام گروهک های تروریستی در این خصو شویم.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وهابیت در مسیر اسلام و قرآن حرکت نمی کنند و گروه متحجری هستند که اصل و ماهیت اسلام را درک نکرده و با موازین دین مقدس اسلام مخالف هستند.
وی ادامه داد: وهابیت در دید مردم از جایگاه پستی برخوردار هستند و چه بسا بواسطه حس بی ارزشی خود در بین امت های اسلامی دست به چنین اقداماتی می زنند.
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس با اشاره به اینکه وهابی و سلفی ها با این اقدام در پی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی هستند، عنوان کرد: آنچه که نور خداست خاموش شدنی نیست و علما، روحانیون و مراجع عالیقدر شیعه در مقابل این اقدام وهابیت ساکت نخواهند نشست.
صلاحی اضافه کرد: نبش قبر حجر بن عدی ایستادگی وهابیون در مقابل منطق شیعه و اهل بیت (ع) است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.