هیئت مدیره تراکتور تشکیل جلسه می دهد

هیئت مدیره تیم فوتبال تراکتور‌سازی آخر هفته جاری تشکیل جلسه می دهند تا در مورد آینده این تیم برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از منابع آگاه در تیم تراکتور‌سازی با جدایی حسین جعفری از مدیر عاملی تیم تراکتورسازی به مسئولان این دانشگاه مسئولیت مدیریت تیم را به زینی‌ زاده سپردند با این حال اعضاي هیئت مدیره برای برنامه‌ریزی بیشتر در فصل آینده تشکیل جلسه می دهد البته در صورتی که تمام اعضاي هیات مدیره نتوانند در این جلسه شرکت کنند.
نشست اعضاي هیئت مدیره به هفته آینده موکول می شود.

گفتنی است؛ با توجه به بازی آخر تراکتور در فصل جاری مقابل پرسپولیس بعید نیست این جلسه به هفته آینده و پس از پایان لیگ بی انجامد.

برنامه تراکتورسازی برای لیگ جام حذفی

حفظ سهمیه و تلاش برای قهرمانی در 2 جام، از برنامه های فصل بعد تیم تراکتور سازی است.
تیم تراکتور‌سازی در فصل جاری موفق به رقابت با سپاهان و استقلال نشد و 2 جام حذفی و لیگ برتر را از دست داد.
از این رو مسئولان تراکتور‌سازی که با وجود کسب مجدد سهمیه آسیا در فصل جاری توفیق دیگری بدست نیاوردند‌ درصدد آن هستند علاوه بر تصویب بودجه‌ای جدید مقدمات کسب یک جام در فصل آینده را فراهم کنند.
از این رو در مذاکره با گزینه های مورد نظر مربیگری شرایط مالی خوبی را وعده دادند.

تراکتور به بازیکنی‌ رضایت‌نامه نمی‌دهد

مسئولان تیم تراکتور‌سازی به هیچ بازیکنی‌ برای جدایی از تیم رضایت‌نامه نمی‌دهند.

این در حالی است که اغلب بازیکنان تیم تراکتورسازی هنوز با باشگاه قرارداد دارند البته مسئولان این تیم آذری با برخی بازیکنان که قراردادشان‌ به اتمام رسیده است وارد مذاکره شدند تا تیم فصل قبل را حفظ کرده و فقط چند مهره کلیدی دیگر به جمع بازیکنان فعلی اضافه کنند.

گفتنی است؛ تیم تراکتور سازی در حال حاضر قصه‌جدی بازیکن‌ خارجی ندارد چرا که توان هزینه های ارزی را ندارد با این حال در صورتی که به مشکل بربخورند‌ در این خصوص اقدام خواهند کرد از سوی دگر خبر می‌رسد جاناتان‌ و کلکسیون دو بازیکنی‌ که تونی در نیم فصل به تراکتور آورد از این جمع جدا می شوند و تنها لوپز‌ تراکتوری‌ خواهد ماند./مح

برچسب ها: جعفری ، هیئت ، مدیره ، نراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار