مازندران /

تحریم‌ها نمی‌تواند طرح ‌ها را متوقف کند

وزیر نیرو با بیان اینکه آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران در بانک‌ها و طرحهای مختلف کرده است که با نظارت مستمر این تحریم‌ها جمهوری اسلامی را محدود کند، گفت : تحریم‌ها نمی‌تواند طرح ‌ها را متوقف کند.

نامجو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به حماسه سیاسی و اقتصادی امسال افزود : کسانی که در یک نظام ولایی زندگی می‌کنند و تابع حکومت ولایی هستند با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بر این افراد تکلیف است که در این راستا گام بردارند.

وی تصریح کرد:درسال حماسه سیاسی مردم ایران با حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا حماسه‌ای رقم خواهند زد که باعث ارتقا سطح سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی در سطح جهان می‌شود.

وزیر نیرو گفت:انتخابات جمهوری اسلامی همیشه خبرساز بوده و قابل پیش‌بینی نیست چرا که ثبت‌نام متعدد نامزدهای ریاست جمهوری در روز گذشته بیانگر این است انتخابات ایران قابل پیش‌بینی نبوده و تنها متکی به آرای مردمی است.

نامجو با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط خاص تحریم قرار گرفته افزود:کشور ما همانند زمان جنگ شرایط خاصی را تجربه می‌کند و تمام کسانی که تحریم علیه ایران را طراحی و به اجرا گذاشتند درصدد هستند این برنامه به شکل درستی انجام شود.

وی تصریح کرد:آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران در بانک‌ها و طرح ‌های مختلف کرده استکه با نظارت مستمر این تحریم‌ها جمهوری اسلامی را محدود کند اما به هدف‌شان نرسیدند.

وزیر نیرو گفت:شاید تحریم‌ها روند اجرای طرح ‌ها را کاهش دهد،اما با وجود ظرفیت‌های موجود در وزارت نیرو به هیچ وجه آب و برق کشور قطع نمی‌شود./س

برچسب ها: تحریم ، طرح ، متوقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.