بومهن/

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بومهن تعیین شدند

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بومهن با برگزاری انتخابات معتمدان این منطقه تعیین شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، این مراسم صبح امروز با حضور حبیب‏الله منتظری بخشدار بومهن، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در بخش بومهن، اعضای اداری هیئت اجرایی بخش، نمایندگان دادسرا و دادگاه، نماینده ثبت احوال و 30 نفر از معتمدان بومهنی در سالن کنفرانس بخشداری بومهن برگزار شد.

بخشدار بومهن در این مراسم گفت: برابر جدول زمان‏بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز از 30 نفر از معتمدان بومهنی دعوت به عمل آوردیم تا انتخاب 9 نفر از اعضای اصلی و پنج نفر از اعضای علی‏البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخش بومهن را به عهده بگیرند.

منتظری افزود: در این جلسه، نمای کلی از شرح وظایف و اختیارات اعضای هیئت اجرایی انتخابات که برابر قانون، وظیفه تعیین تعداد و محل استقرار شعب رأی‏گیری را بر عهده دارند، ارائه شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه زمان‏بندی شده، از اعضای هیئت اجرایی انتخابات دعوت می‏شود تا در جلساتی موارد مصوب را اعلام کنند و این مصوبه‏ها، سپس به هیئت نظارت بر انتخابات و فرمانداری پردیس ارسال می‏شود.

بخشدار بومهن ادامه داد: جولانگاه حماسه سیاسی، برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط است که با حضور گسترده مردم غیور، بصیر و ولایت‏مدار کشورمان خلق خواهد شد.

منتظری اضافه کرد: مردم در انتخابات بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را از نقشه‏هایی که در دشمنی با نظام و کشور ما طرح می‏کنند، ناامید کرده و برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.