مدير كل آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران گفت: توسعه بخش خصوصي توانمند سازي اقشار آسيب پذير جامعه و ارتقا دانش و نگرش جوانان به مهارت آموزي از برنامه‌هاي كاري استان تهران در خصوص توسعه مهارت آموزي است.

حميدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه بخش خصوصي، توانمند سازي اقشار آسيب پذير جامعه، ارتقا دانش نگرش جوانان به مهارت آموزي، توسعه آموزش‌هاي محصول محور با ايده آموزش توليد، بازاريابي و فروش به همراه توسعه فرهنگ كار مهارت آموزي از برنامه‌ها و اولويت‌هاي كاري استان تهران در خصوص مهارت آموزي است.
وي در ادامه تصريح كرد:‌ موسسات كار آموزي آزاد فني و حرفه‌اي داراي ظرفيت‌هاي بالايي در تربيت نيروي انساني متخصص و ماهر هستند كه با تعاملات بيشتر اين موسسات با بخش دولتي برنامه‌ها و راهكارهاي اساسي در جهت ايجاد اشتغال مولد و پايدار تا سطح مطلوب براي جوانان جوياي كار در جامعه ارايه مي‌شود.
مدير كل اداره آموزش فني و حرفه‌اي استان تهران خاطر نشان كرد: اين برنامه‌ها و راهكارهاي اساسي مي‌تواند به عنوان خط و مشي به تمام نقاط كشور تعميم داده شود و به عنوان راه حل موثر در زمينه رفع بيكاري است./ز
برچسب ها: مهارت ، توسعه ، توانمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.