رضا لک: در تیم ملی نام مطرح نیست / تیم را برای جام جهانی آماده می‌کنیم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: هر بازیکنی که جوابگوی انتظارات کادر فنی باشد در تیم ملی می‌ماند بدون توجه به نام بازیکنان، ملی پوش بر می‌گزنیم.

رضا لک مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه ریزی‌های کادر فنی تمرینات به صورت آميخته اي از فنون تاکتیکی و تکنیکی انجام می‌گیرد و تا هنگام آغاز تورنمت چین، تیم در شرایط ایده‌آلی قرار گیرد. هنگام انتخاب بازیکنان برای حضور در اردو هدفمان حضوری شایسته در رقابت‌های جام جهانی بود و به همین دلیل کسانی در تیم حضور دارند که بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: در انتخاب ملی پوشان نام اشخاص و بازیکنان مطرح نیست، هر کس که بتواند جوابگوی انتظارات کادر فنی باشد در تورنمت چین تیم را همراهی خواهد کرد. با وجود اینکه بسیاری از ستارگان در تیم ملی کنونی حضور ندارند اما معتقدم با همین ترکیب قادر خواهیم بود توانایهای خود را به رخ رقیبان بکشیم.

رضا لک در ادامه بیان داشت: در اینکه وحید شمسایی بازیکن بزرگی است شکی نداریم. خسوس عملکرد وحید را زیر نظر داشت و هنگامی که برای تیم چینی بازی می‌کرد او را بررسی می‌کرد اما هنگام انتخاب بازیکنان وحید را در اوج آمادگی احساس نکرد و دیگر افراد را به او ترجیح داد به همین ترتیب تیم ملی پذیرای این بازیکن حرفه‌ای نیست.

در خصوص اخراج مصطفی نظری از اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: به عنوان کسانی که وظیفه‌ی هدایت و برقراری آرامش در اردو را بر عهده دارند سعی کردیم تصمیمی اتخاذ کنیم که به نفع تیم ملی باشد به همین منظور تصمیم برد و ربودن نظری از اردو گرفته شد.

از روز نخست اردو قرار بر این بود که بازیکنان شرایطی که کادر فنی برای ایجاد آرامش در نظر گرفته است را رعایت کنند تا در سایه‌ی آرامش به اهداف فنی خود برسیم. تمام بازیکنان آگاهند که در این مدت کوچکترین مانعی بر سر راهشان نگذاشتیم پس با این شرایط انتظار داریم بازیکنان نیز شرایط را رعایت کنند.

**تا کنون قراردادی با فدراسیون نبستیم

رضا لک اظهار داشت: متاسفانه تا کنون وضعیت قراردادهای ما مشخص نشده و بدون اینکه شرایط حضورمان مکتوب شود در اردو فعالیت می‌کنیم. در صحبتی که با سرپرست کمیته فوتسال داشتیم قرار شد که افتخاری به این موضوع رسیدگی کند تا شرایطی مطابق با شخصیت مربیان فراهم شود.

برای مربیگری در تیم‌های لیگ برتری نیز با 3 باشگاه صحبت‌های جدی داشتیم که تا پایان هفته حضورم در یکی از این تیم‌ها متکی می‌شود. با باشگاه فرش‌آرا مشهد نیز مذاکراتی انجام دادیم اما برسر مسائل مال اختلاف نظر داریم./آق
برچسب ها: رضا لک ، فوتسال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار