همه حواشی جالب مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس؛

از فینال یک نفره تا خاموش شدن مانیتور امتیازات!

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان از 15 اردیبهشت ماه به میزبانی استان زنجان برگزار شد و دیروز با برگزاری رقابت های فینال به پایان رسید این مسابقات هم حواشی داشت که در نوع خود جالب بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان به منظور تعیین ترکیب ملی پوشان از روز 15 اردیبهشت در سالن کارگران استان زنجان برگزار شد.

یکی از نکات جالب اصرار بیش از حد و مصاحبه های مکرر مسئولان در خصوص الزامی بودن شرکت همه بوکسورها در مسابقات بود که جالبتر از آن عدم شرکت سه بوکسور المپیکی در این مسابقات بود.

احسان روز بهانی لژیونر بوکس ما در حالی به علت و بهانه شرکت در فینال لیگ نیمه حرفه ای بوکس جهان در انتخابی شرکت نکرد که سرانجام نامش در لیست بوکسوران حاضر در فینال این لیگ هم دیده نشد از طرف دیگر در حالی  که مسئولان کادر فنی تیم ملی به خوبی می دانند که حضور مهره های با تجربه المپیکی در تیم ملی از واجبات است باز هم برخی از مسئولان ارشد فدراسیون بارها مصاحبه کردند که بوکسوران المپیکی غایب در رقابت های انتخابی به هیچ عنوان به اردوی تیم ملی  دعوت نمی شوند.

مظاهری و قاسمی پور دو بوکسور دیگری بودند که هر دو بنا به گفته ی خودشان به علت مصدومیت شرکت در رقابت های انتخابی را از دست دادند.

البته مظاهری گواهی پزشکی را دارد و امین قاسمی پور نیز در محل مسابقات حاضر شد.

 یکی دیگر از حواشی جالب این مسابقات فینال یک نفره ای بود که به ناچار شکل گرفت.

 در وزن 91+ کیلوگرم در فینال مهدی قربانی بدون حریف بود چرا که هم وزن های وی جاسم دلاوری و مجید سپهوندی در نیمه نهایی به مصاف هم رفته بودند و به علت مصدومیت مسابقه را ادامه ندادند و به صورت مستقیم به اردو دعوت شدند.

 اصولا در مسابقات حساس بوکس اعتراضاتی نسبت به  داوری دیده می شود در این دوره از رقابت ها مسئولان تمام تلاش خود را به کار بردند تا بهترین داوران را انتخاب کنند اما با این وجود در دیدار وزن 65 کیلو گرم میان مهدی طلوتی و هومن کرمی مانیتور نشان دهنده امتیازات برای مدت کوتاهی خاموش شد و یکی از بوکسورها یعنی هومن کرمی به این قضیه و عدد  امتیاز نشان داده شده پس از روشن شدن مانیتور، اعتراض داشت./آق

 البته مسئولان در طی مصاحبه هایی بارها عنوان  کردند که هیچ مشکلی  وجود  نداشته است و این قضایا ، جنجال هایی است که برخی بازیکنان پس از باخت مقابل حریفانشان ایجاد می کنند.

به هرحال مسابقات انتخابی تیم ملی هم تمام شد و مهره های دعوت شده به تیم ملی مشخص شدند.

 در حالی که کمتر از 2 ماه به شروع مسابقات آسیایی نمانده است دیگر زمان حاشیه سازی و پرداختن به آن نیست حالا فقط باید به آمادگی هرچه بیشتر بوکسوران کمک کرد./چ

برچسب ها: خاموش ، شدن ، مانیتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار