بزرگداشت جدیکار‌ و کشن فلاح در جشنواره تئاتر دانشگاهی؛

"مهدی هاشمی‌" داور جشنواره شد

در مراسم اختتامیه شانزدهمین‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بزرگداشتی برای دو استاد تئاتر و تئاتر عروسکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، این هفته در تئاتر رویدادهای مختلفی رخ داد. بنا بر این گزارش جشن انجمن کودک و نوجوان خانه‌ی تئاتر که در خانه هنرمندان برگزار شد با تقدیر از "حسین ‌محب‌اهدی" پیشکسوت تئاتر کودک و "شهرام کرمی‌" کارگردان و مدیران تئاتر کودک و نوجوان همراه بود.





"مهدی هاشمی‌" بازیگر، و نویسنده سینما، تئاتر کشور به داوران بخش مسابقه دانشجویان تئاتر در شانزدهمین‌ جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پیوست.
همچنین سومین جشنواره سراسریتک‌نفر در سه بخش مسابقه، خارج از مسابقه و جنبی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شده است که اختتامیه این جشنواره برگزار شده است که اختتامیه این جشنواره 21 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
بزرگداشت دو استاد پیشکسوت تئاتر و تئاتر عروسکی، "هما‌ جدیکار‌" و "دکتر سعید کشن‌فلاح" در مراسم پایانی شانزدهمین‌ جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران برگزار می شود، مراسم اختتامیه این جشنواره 21 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود./ص
برچسب ها: تئاتر ، جشنواره ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار